ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הכה והזיק לרכב

האלימות בכבישים: נהג הותקף בבני ברק, צעיר נעצר | תיעוד

צעיר נעצר בחשד שתקף אתמול נהג בכניסה לחניון בבני ברק וגרם נזק לרכבו | בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים | תיעוד התקרית

האלימות בכבישים: נהג הותקף בבני ברק, צעיר נעצר | תיעוד
התקיפה בבני ברק צילום: מתוך הסרטון

נהג תושב בני ברק הותקף אתמול (שני) על ידי צעיר בכניסה לחניון בניין מגורים בעיר. התוקף, צעיר תושב העיר אף הוא, נעצר בחשד שהכה באלימות את הנהג וגרם נזק משמעותי לרכבו. בית המשפט האריך הבוקר את מעצרו בשלושה ימים.

התקרית האלימה התרחשה אמש בשעות הערב, בזמן שהנהג ניסה להיכנס לחניון הבניין. לפי עדותו במשטרה, במקום היה רכב שחסם את הכניסה, ובניסיון להזיזו הוא החל לצפור. החשוד בתקיפה שנכח במקום, ביקש מהנהג להפסיק את הצפירות - ולפתע החל לתקוף אותו.

בתיעוד שצילם הנהג נראה החשוד שובר את מראות הרכב ומשליך את מכשיר הטלפון על הרצפה, תוך שהוא ממשיך לתקוף באלימות. בחקירתו טען החשוד כי הותקף בעצמו וניסה להתגונן. בתיעוד נשמע התוקף צועק לעבר הנהג: "שברת לי את הקורקינט, אני עכשיו תובע אותך".

"אגב צפירות חוזרות ונשנות של הנהג בכניסה לחניון, החשוד העיר לו וביקש שיפסיק לצפור, מכאן זה המשיך לוויכוח מילולי", תיאר עורך דינו של החשוד בתקיפה את השלשלות האירועים. "לטענת החשוד המתלונן עולה לו עם הרכב על הקורקינט, שובר לו את הקורקינט, טוען שכמעט דרס אותו, ואז הייתה הסלמה של האירוע שהוביל לעימות פיזי. החשוד אומר שהוא הגן על עצמו". יצוין כי בתיעוד האירוע נראה הצעיר תוקף את הנהג ללא כל סיבה.

אלימות תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד