כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"פקח את עיניו"

משפחת הרב דרוקמן: "ראינו מול עינינו איך המדדים משתפרים"

בני משפחתו של הרב חיים דרוקמן מספרים כי אתמול הם נקראו לבית החולים, אך באופן מפתיע המדדים של הרב החלו אט-אט להשתפר: "לאחר יום כמעט ללא הכרה הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו". הם מבקשים מהציבור: להתפלל לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה

משפחת הרב דרוקמן: "ראינו מול עינינו איך המדדים משתפרים"
הרב חיים דרוקמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משפחתו של הרב חיים דרוקמן, זקן הרבנים בציונות הדתית, מעדכנת על מצבו ומספרת כי אתמול (רביעי) הם נקראו לבית החולים, אך פתאום המדדים של הרב השתפרו והוא פקח את עיניו.

בהודעה רשמית נמסר: "משפחת הרב דרוקמן מבקשת להודות מכל הלב לצוות בית החולים הדסה עין כרם, להנהלת בית החולים ולצוות המסור ביחידה לטיפול נמרץ פנימי, על המסירות והטיפול ברב, ועל היחס התומך והדואג למשפחה כולה".

"אמש נקראנו לבית החולים. עמדנו מסביב למיטתו של הרב, התפללנו, שרנו וראינו מול עינינו איך מדדים שונים מתייצבים כשהרב בגבורה גדולה מתמודד עם מצב קשה ביותר. לאחר יום כמעט ללא הכרה הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו ע"י תנועות ראשו וידיו, דבר שחזר על עצמו גם כשהרופא נכנס לפנות בוקר".

"על אף המצב הקשה, אנו מאמינים ומצפים לישועה. ההתייצבות במצב הרפואי והשיפור הקל מאתמול כשכבר היה נראה שאין סיכוי, התפילות והתמיכה מעם ישראל כולו, המסירות והמקצועיות של הצוות בבית החולים - נותנים לנו כוח, ואנו בטוחים שגם לרב", כך בהודעה מטעם המשפחה.

הערב ב-20:30 תתקיים תפילת רבים בכותל המערבי. הציבור מתבקש להצטרף, ולהמשיך ולהתפלל לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

בית חולים הרב חיים דרוקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד