כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הגיב וענה מספר פעמים"

שיפור במצבו של הרב דרוקמן: "קמעא קמעא"

בני משפחתו של הרב חיים דרוקמן מעדכנים על מצבו ואומרים כי חל שיפור קל: "כל התקדמות, ולו הקטנה ביותר, משמחת את המשפחה ונוטעת בה תקווה גדולה עם המשך התפילות והטיפול הרפואי המסור". המשיכו להתפלל לרפואתו: הרב חיים מאיר בן מילכה

שיפור במצבו של הרב דרוקמן: "קמעא קמעא"
הרב חיים דרוקמן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בני משפחתו של הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, פרסמו הערב (שני) הודעה על מצבו של הרב, ומסרו כי חל שיפור מסוים. "כל התקדמות, ולו הקטנה ביותר, משמחת ונוטעת בה תקווה גדולה עם המשך התפילות והטיפול הרפואי המסור. כך לימדנו הרב - קמעא קמעא". 

המשפחה סיפרה: "לאחר יממה שבהם הרב היה שקוע ולא הגיב לנו או לרופאים, ביממה האחרונה אנחנו שמחים שבמספר פעמים הרב הגיב לנו, כולל בכך שהוא ענה לנו מספר פעמים במילים בודדות".

"אנו מבינים היטב שמצבו הרפואי של הרב נותר דומה מבחינה רפואית והוא לא פשוט בכלל, אך מבחינתנו כאמור, כל התקדמות משמחת ונותנת כוח להמשך התקדמות ושיפור, אליהם אנו מייחלים".

הם הודו: "בני המשפחה מודים לאנשים הרבים שמתקשרים להציע עזרה ומבקשים להושיט יד - רוחנית וחומרית כאחד. בנוסף, המשפחה מציינת את ההתרגשות הגדולה מהתפילות הרבות שהציבור הרחב, מכלל ישראל ממש, מתפללים ומרבים תורה, תפילה ומעשים טובים לרפואת הרב".

"המשפחה שבה ומודה לצוות בית החולים הדסה עין כרם, להנהלת בית החולים ולצוות המסור ביחידה לטיפול נמרץ פנימי, על המסירות והטיפול ברב, ועל היחס התומך והדואג למשפחה כולה".

"בחנוכה אנו מרבים באור, בתורה, חנוכה הוא בבחינת מוסיף והולך. נמשיך ונתפלל לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי ישראל. נרבה תורה ואור, ונזכה בחג החנוכה למוסיף והולך גם במצבו הרפואי של הרב".

הרב חיים דרוקמן מצב רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד