י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעוד השנאה ברמת גן

נתניהו מאשים: "ההסתה של לפיד וליברמן נותנת את אותותיה"

עימות פומבי בין ראש הממשלה הנכנס ליוצא על רקע תיעוד שנאת החרדים שנחשף ב'בחדרי' וכבר מעורר הדים ברשתות. נתניהו הגיב הערב וקרא לפוליטיקאים המסיתים לגנות וספג מתקפה נגדית מלפיד: "גדול המסיתים בתולדות מדינת ישראל, אתה לא תגיד לי את מי לגנות"

נתניהו מאשים: "ההסתה של לפיד וליברמן נותנת את אותותיה"
נתניהו, 'תיעוד השנאה' צילום: מתוך הסרטון

תיעוד השנאה שנחשף ב'בחדרי חרדים' בו נשמעת אישה חילונית מטיחה בילדים חרדים מילים קשות ובוטות מצליח לעורר מהומה גם במערכת הפוליטית, כשהערב (שני) ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מאשים את ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד ושותפו שר האוצר אביגדור ליברמן שגרמו להסתה נגד החרדים שמתורגמת בשטח.

"איזו אמירה מזעזעת", כתב נתניהו בטוויטר תוך שהוא מצרף את התיעוד המדובר והוסיף, "אני מגנה בתוקף את האלימות המילולית, האנטישמית והמחרידה, נגד הציבור החרדי", שהוא מאשים ״ההסתה הפרועה של לפיד וליברמן נגד הציבור החרדי נותנת את אותותיה".

נתניהו הוסיף וקרא "לאותם פוליטיקאים, שבמשך שנים מסיתים נגד הציבור החרדי, לגנות את ההסתה החמורה הזאת - ויפה דקה אחת קודם".

עוד בנושא:

מתקפת שנאה נגד הילדות החרדיות: "כמו טרמיטים, אל תבואו לכאן" | תיעוד

ח"כ אייכלר: "עלולים להגיע לשפיכות דמים"; דרישה לפתוח בחקירה נגד האישה

לפיד מיהר להגיב לו וכתב: "נתניהו, היית ונשארת איש חלש וגדול המסיתים בתולדות מדינת ישראל, אתה לא תגיד לי את מי לגנות".

כזכור, קבוצת ילדות חרדיות מבית ספר בבני ברק, שהגיעו בתחילתו של שבוע שעבר לגינת שעשועים בשכונת מרום נווה שברמת גן, נתקלו לתדהמתן במתקפה אנטישמית קשה מצידה של אישה חילונית תושבת השכונה. "כמו טרמיטים אתן, אל תבואו לכאן", הטיחה בהן האישה כפי שניתן היה לראות בתיעוד שנחשף ב'בחדרי חרדים'.

האישה, שטענה כי הילדות שברו נדנדה, דרשה מהן שלא להגיע לגינה הציבורית. "אנחנו משלמים ארבעה מילון שקלים לדירה פה, אתן לא שייכות", הטיחה האישה בבנות. "יש לכן את העיר שלכן. אתן לא קשורות בשום אופן וצורה. אנחנו עמים שונים. זה מקום שלנו, אל תבואו אלינו", הוסיפה בארסיות.

תיעוד מסעיר שנאת חרדים רמת גן יאיר לפיד בנימין נתניהו סרטון השנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד