י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"כפויות טובה"

דיווח: ראש מטה נתניהו נגד שתי הח"כיות

ראש המטה של נתניהו, צחי ברוורמן תקף את הח"כיות דיסטל וגוטליב שהתבטאו נגדו: "הן לא נבחרו בזכות עצמן בפריימריז. רוצות לעשות סיבוב על הגב שלי". הוא טען: "אמרתי להן שיסירו את החסינות ויקבלו תביעה". גוטליב הגיבה: "אתה פוגע בליכוד ובנתניהו, יועץ אחיתופל"

דיווח: ראש מטה נתניהו נגד שתי הח"כיות
צחי ברוורמן מאחורי נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש המטה של נתניהו צחי ברוורמן תקף היום (שני) בחריפות את חברות הכנסת טלי גוטליב וגלית דיסטל-אטבריאן שעמן הוא מצוי לאחרונה בעימות, כך דווח ב'כאן 11'. בשיחה שהתקיימה באזור הלשכה של נתניהו תקף ברוורמן: "הן כפויות טובה, הן לא נבחרו בזכות עצמן בפריימריז... ועכשיו רוצות לעשות סיבוב על הגב שלי".

ברוורמן הוסיף לתקוף ואמר: "היא (גלית דיסטל) אומרת שלא שברה ואזה? שתלך לפוליגרף. גוטליב אומרת שלא היא הדליפה? שתלך לפוליגרף". בנוסף טען ברוורמן כי, "אני הלכתי לפוליגרף. אמרתי להן שיסירו את החסינות ויקבלו תביעה". מלשכת נתניהו נמסר בתגובה לדיווח: "הציטוט שהובא כביכול בשמו של ראש הסגל צחי ברוורמן לא נאמר ואנו מכחישים אותו".

ח"כ טלי גוטליב שנבחרה במקום ה-25 על משבצת 'אישה חדשה' בליכוד מיהרה להגיב לדבריו של ברוורמן שצוטטו כאמור ב'כאן 11' וכתבה בחשבון הטוויטר: "צחי ברוורמן אני חייבת לך משהו ולא ידעתי?? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי (וגם לגלית) כפויית טובה. לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. מיזוגן שובניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה!".

בתוך כך, חברת הכנסת גוטליב טוענת כי ביקשה בימים האחרונים מנתניהו לראות את תוצאות הפוליגרף שערך ברוורמן, אך סורבה. 

נזכיר כי לאחרונה מתקיים עימות בין חברות כנסת בליכוד לבין ראש הלשכה ברוורמן. תחילה הייתה זו חברת הכנסת החדשה טלי גוטליב שהאשימה את ברוורמן כי הוא מדליף לעיתונאי 'מעריב' בן כספית. כמה ימים אחר כך הצטרפה למתקפה גם חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן. הרקע לעימות הוא דיווח על כך שחברת הכנסת דיסטל קיבלה הודעה כי לא תכהן כשרה בממשלה הבאה כאשר הסיבה לכך היא, 'תקרית המרפסת' שבה הייתה מעורבת במהלך קמפיין הבחירות.

בציוץ בטוויטר האשימה ח"כ דיסטל את צחי ברוורמן בהדלפות מהלשכה: "‏בן כספית חזר בשנית על כך ששברתי אגרטל במהלך תקרית המרפסת". דיסטל הוסיפה: "אז עם כל הכבוד לצחי ברוורמן העוזר של ראש הממשלה נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו - לא שברתי שום אגרטל. כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב".

צחי ברוורמן טלי גוטליב גלית דיסטל אטבריאן בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד