כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא מחבבת דתיים"

האישה מ'סרטון השנאה' לא חוזרת בה: "לא יכולה לשחק במתקנים - יש כל הזמן חרדים"

תיעוד האמירות האנטישמיות מתושבת רמת גן כלפי ילדות חרדיות ממשיך לעורר סערה | אתמול הגיבה לראשונה האישה - אך סירבה לחזור בה: "זה מה שאני חושבת עליהם. לא מחבבת את הדתיים ובטח לא את החרדים" | רה"ע שאמה הכהן: "אמירות חשוכות, לא מייצגות פסיק מהתושבים"

האישה מ'סרטון השנאה' לא חוזרת בה: "לא יכולה לשחק במתקנים - יש כל הזמן חרדים"
גן שעשועים. אילוסטרציה צילום: ארנון בוסאני

האישה שתועדה באמירות אנטישמיות קשות כלפי ילדות חרדיות שהגיעו לשחק בגינת שעשועים ברמת גן, מסרבת לחזור בה מהדברים.

בשיחה עם תכנית 'הצינור' בערוץ 13, הסבירה האישה כי לטעמה הגעת חרדים לגינה מורידה את מחיר הדירה שלה. "קניתי דירה בשכונת יוקרה במיליונים על מנת לקבל את פסיליטיז האלה של רמת החיים", אמרה. האישה. "אני יורדת עם התינוקת ואני לא יכולה להשתמש במתקנים, כי פשוט כל הזמן יש חרדים למטה. עד שאני התפוצצתי אחרי שעשרות בנות עלו למתקן וקפצו עליו ושברו אותו".

בתגובה למילים הקשות שהטיחה בילדות הקטנות, השיבה האישה: "זה מה שאני חושבת עליהם. אני לא מחבבת את הדתיים ובטח לא את החרדים, זו אני. חד וחלק אני עומדת מאחורי הדברים שלי".

כפי שפורסם שלשום ב'בחדרי חרדים', קבוצת ילדות חרדיות מבית ספר בבני ברק, שהגיעו בתחילת השבוע שעבר לגינת שעשועים בשכונת מרום נווה שברמת גן, נתקלו לתדהמתן במתקפה אנטישמית קשה מצידה של אישה חילונית תושבת השכונה. "כמו טרמיטים אתן, אל תבואו לכאן", הטיחה בהן האישה.

מתקפת שנאה נגד הילדות החרדיות: "כמו טרמיטים, אל תבואו לכאן" | תיעוד

נתניהו מאשים: "ההסתה של לפיד וליברמן נותנת את אותותיה"

ח"כ אייכלר: "עלולים להגיע לשפיכות דמים"; דרישה לפתוח בחקירה נגד האישה

האישה, שטענה כי הילדות שברו נדנדה, דרשה מהן שלא להגיע לגינה הציבורית. "אנחנו משלמים ארבעה מילון שקלים לדירה פה, אתן לא שייכות", הטיחה האישה בבנות. "יש לכן את העיר שלכן. אתן לא קשורות בשום אופן וצורה. אנחנו עמים שונים. זה מקום שלנו, אל תבואו אלינו", הוסיפה בארסיות.

בן משפחתה של אחת מהבנות שהייתה חלק מאותה קבוצה שהותקפה, שוחח עם 'בחדרי חרדים' וסיפר כי לטענת הבנות, הנדנדה נשברה תוך כדי שימוש טבעי, מבלי שהבנות גרמו לה נזק. כך או כך, המילים הקשות שהטיחה האישה מבטאות שנאה עמוקה למגזר החרדי.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, התראיין הבוקר לגלי ישראל וגינה המתקפה על הילדות החרדיות: "אלו אמירות חשוכות שלא מייצגות פסיק מתושבי וערכי רמת גן. אני כראש עיר מתבייש לשמוע את הדברים, בין אם מדובר בתשובת העיר או בעוברת אורח. אני מנסה מאתמול לאתר את הגברת שספגה את דברי הבלע האלה, זה מזעזע לשמוע את המילים הללו".

אתמול התייחס ראש הממשלה נתניהו ל'סרטון השנאה' והאשים את ליברמן ולפיד בהסתה נגד המגזר החרדי. איזו אמירה מזעזעת", כתב נתניהו בטוויטר תוך שהוא מצרף את התיעוד המדובר והוסיף, "אני מגנה בתוקף את האלימות המילולית, האנטישמית והמחרידה, נגד הציבור החרדי. ההסתה הפרועה של לפיד וליברמן נגד הציבור החרדי נותנת את אותותיה". נתניהו הוסיף וקרא "לאותם פוליטיקאים, שבמשך שנים מסיתים נגד הציבור החרדי, לגנות את ההסתה החמורה הזאת - ויפה דקה אחת קודם". ראש הממשלה לפיד לא נותר חייב ומיהר להגיב: "נתניהו, היית ונשארת איש חלש וגדול המסיתים בתולדות מדינת ישראל, אתה לא תגיד לי את מי לגנות".

סרטון השנאה כרמל שאמה-הכהן שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד