כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"צריכים לקיים הבטחות"

צפו: חגגו ברית לילדם העשירי בכניסה לאביתר

אחת מהמשפחות שהקימו את הישוב אביתר קיימו את הברית לילדם העשירי בסמוך לישוב שבשומרון. המשתתפים באירוע קראו לממשלה החדשה להחזיר את המשפחות מיידית למקום כפי שהובטח

צפו: חגגו ברית לילדם העשירי בכניסה לאביתר
ברית מילה בכניסה לאביתר צילום: באדיבות המצלם

עשרות בני משפחה, תושבי אביתר וחברים השתתפו היום (שלישי) בשמחת הברית לילדם העשירי של משפחת חיים שנערכה למרגלות היישוב אביתר שהמשפחה הייתה ממקימיו.

אם התינוק תחיה חיים, מראשי גרעין אביתר אמרה: "הכנסנו היום את בננו העשירי בבריתו של אברהם אבינו למרגלות הישוב אביתר שזכינו להיות מהמקימים שלו. אנחנו עדיין פה בפתח אבל זה יהיה הפתח לחזרה לתוך היישוב בזמן הקרוב בעזרת השם בצורה קבועה, ובהמשך לישובים נוספים שיקומו ברחבי ארץ ישראל".

סב התינוק, חבר הנהלת תנועת נחלה, הרב עוזי שרבף אמר: "אני זוכה כסבא להכניס בבריתו של אברהם אבינו את הבן של שמשון ותחיה – משפחה שגרה פה, שצריכה לגור פה. הברית מסמנת את הקשר בינינו לבין הקדוש ברוך הוא ואנחנו עושים את זה כאן באביתר משום שגם על ארץ ישראל נכרתה ברית. ואפשר לומר קודם כל על ארץ ישראל נכרתה ברית ומתוך זה גם הקב"ה כורת ברית עם עם ישראל שהוא ברית המילה".

הרב שרבף המשיך ואמר: "אז בעזרת השם כל הבריתות האלה יתחברו ביחד ונזכה שסוף סוף ממשלת ישראל תעמוד בהתחייבויות שלה המפורשות והכתובות ותחזיר לפה את המשפחות שהתחייבה להחזיר כבר לפני שנה וחצי. צריכים לקיים הבטחות. צריכים להיות אמינים בעיני העם ובעיני עצמם ולכבד את המילה שאומרים, הדברים האלה גם כן קשורים לענייני ברית ושבועה. בעזרת השם שנשמע בשורות טובות".

יו"ר תנועת נחלה צבי אלימלך מסר: "זכינו לחגוג פה היום ברית מילה זה מאוד מרגש לעמוד בכניסה לאביתר, אנחנו מצפים ממשלת ישראל הקרובה שבעוד שבוע כולנו כל המשפחות שגרנו באביתר נוכל לחזור באופן מיידי. ברית מילה זה ברית שמכניסה את היהודי לעם ישראל, והברית של ארץ ישראל זה הברית שמכניסה את עם ישראל לגאולה השלימה. אנחנו מקווים שנזכה בקרוב להיכנס קודם פה לאביתר ובעזרת השם לגאולה השלימה במהרה בימנו".

ברית מילה אביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד