ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בפעם השישית השבוע

מצוד אחר חוליית קטינים: המשטרה פשטה על מא"ש. צפו

בפעם השישית השבוע - כוחות משטרה פשטו על שכונת מאה שערים בירושלים במטרה להסיר דגלי פלסטין שנתלו במקום ולנסות לאתר וללכוד חוליית קטינים דרושי חקירה | תיעוד

מצוד אחר חוליית קטינים: המשטרה פשטה על מא"ש. צפו
הכוחות במאה שערים צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

משטרת ירושלים מגבירה את מאמציה ללכוד חוליית קטינים דרושי חקירה בחשד שהם אלו שעומדים מאחורי מספר אירועי חבלה ותקיפה. כמו בכל יום בשבוע האחרון, גם היום (רביעי) פשטה המשטרה על שכונת מאה שערים בכוחות גדולים, הסירה דגלי פלסטין, וניסתה להתחקות אחר אותה חולייה.

מאז האירועים בסוף השבוע שעבר, אז הקנאים הפגינו ברחוב יחזקאל בירושלים נגד המשך מעצרו של תושב בית שמש החשוד בהצתת חנות הסלולר בשכונת גאולה לפני כחודשיים, ובפרט האירוע בו דורדר פח שפגע באישה, אם לעשרה ילדים ופצע אותה באורח קשה, המשטרה פושטת בכוחות גדולים מדי יום בשעות הצוהריים על השוק של מאה שערים, בכדי להוכיח משילות, להסיר דגלי פלסטין שנתלים בשכונה ומפריעים לשלום הציבור, וכן בניסיון ללכוד את אותה חוליית קטינים דרושי חקירה שהמשטרה חושדת שחבריה עומדים אחר מספר פעולות חבלה בעיר על רקע קנאי, כמו היזק לחנות טלפונים, תקיפת אוטובוסים, הצתת כלים הנדסיים ועוד.

זה מספר חודשים: המצוד המשטרתי אחרי הקטין ממאה שערים

כך גם היום (רביעי) בסביבות השעה 14:00 בצוהריים, כוחות משטרה גדולים מתחנת לב הבירה בפיקודו של מפקד התחנה שלומי טובול ובסיוע צוותי מג"ב, סמ"ג ובילוש, פשטו על השכונה, הסירו שני דגלי פלסטין שנתלו שם שוב, לאחר שהוסרו בפשיטה אמש, וניסו לאתר פעם נוספת את חברי אותה קבוצת קטינים.

כשהכוח נכנס, היו מי שתקפו את השוטרים בביצים ובאבנים. בתגובה, הכוח החל להשתמש באלות, בעיקר לצורך הדיפת הפורעים. בהמשך, חלק מהמפגינים פתחו במעגל סביב השוטרים, שרו שירי חנוכה וניסו להידחף עליהם. בסופו של דבר הדגלים הוסרו, ובגיר אחד נעצר בחשד שנאבק בשוטרים. גם היום הקטינים אותם מחפשת המשטרה - לא אותרו והכוח עזב את המקום.

מאה שערים דגל פלסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד