כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

קבלן מואשם בעבירות מע"מ ומס הכנסה בלמעלה ממיליון ₪

הקבלן קיזז מס תשומות בסכום כולל של כמיליון ש"ח ללא חשבוניות. בנוסף, מואשם אבו לבדה בקיזוז מס תשומות בסכום של כ-400 אלף ש"ח באמצעות חשבוניות פיקטיביות שהונפקו עבורו, מבלי שהעסקאות המפורטות בהן בוצעו  

קבלן מואשם בעבירות מע"מ ומס הכנסה בלמעלה ממיליון ₪
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

כתב אישום הוגש לאחרונה לבית משפט השלום רמלה כנגד סמיר אבו לבדה, תושב לוד, המנהל והבעלים של חברת הבנייה "לבדה מתכות בע"מ", המואשם בעבירות מס בסכום של למעלה ממיליון ₪.

על פי כתב האישום, אבו לבדה קיזז מס תשומות בסכום כולל של כ-1 מיליון ₪ ללא חשבוניות. בנוסף, מואשם אבו לבדה בקיזוז מס תשומות בסכום של כ-400 אלף ₪ באמצעות חשבוניות פיקטיביות שהונפקו עבורו, מבלי שהעסקאות המפורטות בהן בוצעו.

נוסף לאלו מואשם אבו לבדה שלא הגיש דו"חות על הכנסות החברה במשך כשלוש שנים, בין השנים 2016-2018, חרף ידיעתו כי עליו להגיש את הדו"חות הללו. מחזור העסקאות של החברה נע בין מיליון ₪ ל-3.5 מיליון ₪ בשנה.

כתב האישום הוגש ע"י עו"ד נטלי קצביאן מהיחידה המשפטית מע"מ מחוז מרכז ועו"ד הילה זיגלר ממס הכנסה בעקבות חקירה שניהלה יחידת חקירות מכס ומע"מ ירושלים, והוא מייחס לנאשם עבירות של ניכוי מס תשומות ללא מסמך כדין, הכנה או ניהול של פנקסי חשבונות כוזבים ואי הגשת דו"חות במועד.

 

העלמת מס קבלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד