כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ירי ודריסה

שני שוטרים נפצעו בפיגוע משולב בכפר קאסם: "תוכנן במשך ימים" | תיעוד

הלילה התרחש פיגוע משולב בכפר קאסם, במהלכו מחבל דרס שני שוטרים ופצע אותם באורח קל | במהלך הפיגוע נפתחה אש לעבר השוטרים, שביצעו ירי וחיסלו את המחבל | מפקד מחוז מרכז: "הפיגוע תוכנן במשך ימים" | בבית המחבל אותרו אמצעי לחימה, בני משפחתו נעצרו | תיעוד

שני שוטרים נפצעו בפיגוע משולב בכפר קאסם: "תוכנן במשך ימים" | תיעוד
הפיגוע בכפר קאסם צילום: דוברות המשטרה

שני שוטרים נפצעו הלילה (בין חמישי לשישי) בפיגוע דריסה בכפר קאסם. במהלך האירוע בוצע לעבר השוטרים ירי, שלא פגע בהם. מצבם של שני השוטרים מוגדר קל והם פונו לבית החולים.

הנהג הדורס, נעים בדיר, צעיר בן 23, שלפי החשד פגע בשוטרים על רקע לאומני, נורה ונוטרל. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. לצד זאת, המשטרה ביצעה מצוד אחר חשודים נוספים. כמה מבני משפחתו של החשוד נעצרו ובפשיטה על המבנה שממנו יצא אותרו אמצעי לחימה.

המשטרה מסרה כי מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, ביצע הערכת מצב מיוחדת בזירה, יחד עם פיקוד מרחב שרון.

במשטרה ציינו כי לעיר מוזרמים כוחות מיוחדים. זאת, "בעקבות חשד לאירוע פח"ע מתנהל, במסגרתו בוצע ירי לעבר 2 שוטרים ודריסתם", כך לפי הודעת הארגון. "השוטרים פונו אל המרכז הרפואי, כאשר בשלב זה נוטרל נהג הרכב. "נמשכות סריקות אחר חשודים נוספים".

לפנות בוקר עדכנה המשטרה כי הכוחות המיוחדים סיימו סריקות אחר חשודים נוספים, בסיוע מסוק משטרתי. בתום הסריקות במבנה ממנו יצא המפגע, חשפו השוטרים נשק מסוג קרלו, תחמושת, בקבוקי תבערה וכן סכין ברכבו.

חבלני המשטרה וכוחות הזיהוי הפלילי ממשיכים בשעה זו באיסוף ממצאים בזירה.

ניצב אבי ביטון אמר כי לפי העדויות והראיות שבידי המשטרה, מדובר בפיגוע שתוכנן במשך מספר ימים. "הפיגוע כלל ירי, זריקת בקבוקי תבערה וניסיון דריסה של השוטרים", כמר מפקד המחוז. "השוטרים פעלו בצורה נחושה מאוד והביאו לסיום מהיר של האירוע - כולל חיסול של המחבל. אני משבח אותם, זה מה שמצופה מהשוטרים שלנו".

כפר קאסם פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד