כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כתב אישום

"אתם עבריינים": קצין מג"ב תקף שוטרים לאחר שנתפס בעבירת תנועה

לפי כתב האישום שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, הקצין נתפס בעת ביצוע עבירת תנועה | לאחר שדחף את השוטרים, נעצר ותקף אותם: אתם עבריינים, אתם זבל, חכו מה יהיה לכם"

"אתם עבריינים": קצין מג"ב תקף שוטרים לאחר שנתפס בעבירת תנועה
משטרה. אילוסטרציה צילום: Jamal Awad/Flash90

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד קצין מג"ב רז גדיר, וזאת לאחר שנתפס בעת ביצוע עבירת תנועה ותקף שוטר שביקש ממנו להזדהות בפניו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רותם דוד, הנאשם נסע עם בני משפחתו בכביש עפר סמוך לביר אל מכסור כאשר ילדיו יושבים על ברכיו ועל ברכיה של אשתו וארבעתם אינם חגורים בחגורות בטיחות.

ניידת משטרה סמויה שחלפה במקום עצרה בסמוך לרכבו של הקצין, נהג הניידת דרש מהנאשם להזדהות בפניו, אך הנאשם סרב. בשל כך עוכב הנאשם לתחנת המשטרה לצורך הזדהות, אז דחף את אחד השוטרים מספר פעמים, נעצר ובמהלך המעצר צעק לעבר השוטרים: "אתם עבריינים, אתם זבל, חכו מה יהיה לכם, אתם לא יודעים מי אני".

כתב האישום - שהוגש בתום חקירה זנוהלה על ידי צוות צפון במחלקה לחקירות שוטרים - מייחס לקצין ביצוע עבירות של תקיפת שוטר בשעת מילוי תפקידו, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, נהיגה בקלות ראש, הפרת חובת חגירת ילדים ברכב והפרת חובת חגירה של חגורת בטיחות.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהתנהלות פסולה שאינה עולה בקנה אחד עם כללי ההתנהגות המצופים משוטרים בארגון. עם קבלת חומרי החקירה במחלקת משמעת, המקרה ייבדק ובהתאם יטופל במישור המשמעתי, תוך שקילת אמצעים מנהליים כלפי הקצין כמקובל".

עבירת תנועה שוטר מג"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד