כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מתקשרת עם משפחתה

התעוררה: שיפור במצבה של האם החרדית שנפצעה מפח בהפגנה

מירל דז'לובסקי, אם ל-11 ילדים שנפצעה מפח בוער שדורדר במהלך הפגנת קיצוניים בירושלים, התעוררה לאחר כשבוע וחצי | בני משפחתה מעדכנים כי מצבה עדיין מוגדר קשה ומבקשים להרבות בתפילה | מוקדם יותר היום עצרה המשטרה חשוד נוסף במסגרת חקירת פציעתה

התעוררה: שיפור במצבה של האם החרדית שנפצעה מפח בהפגנה
שוטרים בזירה בירושלים צילום: דוברות המשטרה

בית החולים 'שערי צדק' עדכן הערב (שלישי) כי חל שיפור במצבה של האישה מירל דז'לובסקי, אם ל-11, שנפצעה מפח בוער במהלך הפגנת הקיצוניים לפני כשבוע וחצי. האישה, נזכיר, נמחצה מפח ה'צפרדע' שדרדרו מפגינים ברחוב יחזקאל בירושלים.

לפי בית החולים, דז'לובסקי התעוררה מהתרדמת ומתקשרת עם הרופאים ובני משפחתה. יחד עם זאת, מצבה עדיין מוגדר קשה והיא מונשמת. בני משפחתה מבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתה: מירל בת רחל לאה לרפו"ש.

מוקדם יותר עצרה המשטרה חשוד נוסף במעורבות בדרדור הפח. החשוד נעצר לאחר שנמלט לעיר אלעד, שם נתפס.

לפי המשטרה, "בפעילות כוחות המשטרה של מחוז ירושלים בעיר אלעד, נעצר חשוד נוסף בהצתה ודרדור פח האשפה שמחץ ופצע באורח קשה עוברת אורח שעברה במקום במהלך הפרות סדר והתפרעויות אלימות".

החשוד נעצר ע"י בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ונלקח לחקירה בתחנת לב הבירה בירושלים. מחר (רביעי) הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו - וחקירת המקרה נמשכת.

אתמול, נזכיר, בית משפט השלום בירושלים האריך בשמונה ימים את מעצרו של הקטין (16) שנעצר באזור מאה שערים בחשד כי היה שותף לדרדור הפח.

האישה מירל דז'לובסקי, אם ל-11, שיצאה לקניות לשבת, צעדה בשעות הערב של יום חמישי סמוך להפגנת הקיצוניים שמחו על מעצרו של תושב בית שמש החשוד בהצתת חנות סלולר בירושלים. פח בוער שדרדרו מפגינים פגע באישה ומחץ אותה אל הקיר. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום פינו אותה לבית החולים במצב קל, אך בהמשך הידרדר מצבה שהוגדר בהמשך קשה מאוד.

מירל דז'לובסקי שיפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד