כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שני צעירים מב"ב נעצרו

הגת המוברח נתפס בשדה התעופה - ודלת ה'בלדר' הוצתה

שני צעירים מבני ברק חשודים בהצתת דלת ביתו בפתח תקווה של 'בלדר' גת, לאחר שהסחורה נתפסה והוחרמה בשדה התעופה בלונדון | בית המשפט האריך את מעצרם

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שני צעירים נעצרו אתמול (רביעי) ע"י המשטרה בחשד שהציתו את דלת ביתו של צעיר אחר בפתח תקווה, וזאת על רקע כישלון הברחת גת לאנגליה. בית המשפט האריך היום את מעצרם של הצעירים בחמישה ימים נוספים.

הסיפור החל בתחילת החודש אז ניסה הצעיר, תושב בני ברק, להבריח לאנגליה באמצעות צעיר אחר את הצמח שאסור במדינה. הסחורה נתפסה בשדה התעופה בלונדון - ולאחר שה"בלדר" סירב להשיב את הכסף, שלח החשוד אדם שהצית את דלת ביתו בפתח תקווה.

תופעת הברחת הגת למדינות אירופה הלכה והתרחבה בשנים האחרונות. צעירים ישראלים רבים, שחלקם לא הבינו את המשמעות של הברחת הצמח האסור, נעצרו במהלך השנים בשורת מדינות ביבשת לאחר שנעתרו להבריח גת תמורת סכומי כסף. 

מהמשטרה נמסר כי חוקרי תחנת בפ"ת פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח על הצתת דלת כניסה בדירה בעיר. "במהלך החקירה עלה כי הקורבן שימש כבלדר להברחת צמח הגת למדינה באירופה", נאמר בהודעת המשטרה. "לאחר שמשימת הבלדרות נכשלה, נדרש הקורבן ע"פ החשד לשלם סכום כסף לשולחיו. בעקבות אי התשלום הציתו השניים - תושבי העיר בשנות הפ20 לחייהם את דלת הכניסה של הקורבן".

הברחת גת הצתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד