ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
השריפה בפתח תקווה

צעיר נעצר בחשד שרצח את שכנו לשעבר

הצעיר כבן 20 נעצר בחשד לרצח, לאחר שאמש אותרה גופת שכנו לשעבר כשהיא שרופה | הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

צעיר נעצר בחשד שרצח את שכנו לשעבר
הזירה בה אותרה הגופה צילום: הצלה פתח תקווה

המשטרה עצרה צעיר בשנות ה-20 לחייו בחשד שרצח אתמול גבר בפתח תקווה והצית את גופתו. המקרה התרחש בלילה שבין חמישי לשישי, וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום הבחינו בגופת הגבר ונאלצו לקבוע את מותו. החשוד שנעצר התגורר עד לאחרונה בבניין בו אירע הרצח ומחקירת. משטרה עולה כי הוא זה שביצע את המעשה.

לפי המשטרה, שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו אתמול בחקירת נסיבות השריפה בעלת מאפיינים חשודים, בשעת בוקר מוקדמת במספר מוקדים, בהם: חצר בית מגורים ובמקביל באחת הדירות.

חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים פורנזיים בזירה והעבירו את גופת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, לשם בחינת סיבת המוות, מאחר ועל גופו השרוף זוהו מספר סימנים חשודים.

בהתאם לנסיבות והחשדות, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שאספה יחד עם חוקרי התחנה ומערכי המודיעין במרחב שרון, ממצאים רבים בזירה וסביבותיה. בהתאם לממצאי החקירה המואצת, התגבש חשד נגד תושב ראשל"צ בשנות ה-20 לחייו, שעד לאחרונה התגורר באותו בניין בשכנות למנוח ועפ"י החשד שהה באזור סמוך למועד האירוע.

בפעילות סמויה וממוקדת של ימ"ר מרכז, הצליחו בלשי המשטרה לאתר ולעצור אמש את החשוד בראשל"צ, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים בדירתו, הקושרים אותו עפ"י החשד לרצח.

בכוונת חוקרי ימ"ר מרכז להביא את החשוד הערב לדיון בבימ״ש ראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרו.

החובש הבכיר - חזקי פרקש שהגיע למקום על אופנוע מד"א, והחובשים שוקי צ'יטונה ואבי קליין סיפרו: "בחצר בסמוך לכניסה לבניין שכב הגבר כשהוא סובל מכוויות קשות וללא סימני רוח חיים, ולא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותו במקום".

פתח תקווה שריפה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד