ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בלשים פשטו על הדירה

ניהלו רשת סחר בסמים במודיעין עילית: 6 צעירים מבני ברק נעצרו

בלשי המשטרה עצרו הלילה שישה צעירים תושבי בני ברק | החשד נגדם: הפעילו רשת של סחר בסמים בעיר מודיעין עילית ואזור המרכז

ניהלו רשת סחר בסמים במודיעין עילית: 6 צעירים מבני ברק נעצרו
משטרה, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה שישה צעירים תושבי בני ברק, בהם קטינים, בחשד שניהלו רשת של סחר בסמים בעיר מודיעין עילית והמרכז. זאת, בתום חקירה סמויה בתחנת המשטרה במודיעין עילית.

הלילה (מוצאי שבת), הפכה החקירה לגלויה ובחיפוש שבוצע ע"י בלשי המשטרה בדירת מגורים בעיר בני ברק נתפסו כמויות גדולות של חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית ובהם: 900 גרם מריחואנה, 8 גרם קריסטל, 67 גרם חשיש, עשרות סוכריות חשיש בקבוקי שמן חשיש ועוד.

בנוסף, במקום נתפס כסף מזומן רב וכלים המשמשים לסחר בסמים. הבלשים תפסו את כלי הרכב ששימשו את החשודים לצורך חילוט בהמשך החקירה. במסגרת אותו חיפוש נעצרו לחקירה ע"י הבלשים 6 חשודים בהם 3 בגירים ו-3 קטינים תושבי בני ברק. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.


"מכחיש כי הפריטים שנתפסו שייכים לו". עו"ד איתי כהן 

"משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות של סחר, ייבוא, גידול ואספקת סמים ותפעל למיצוי הדין עם החשודים", נמסר מהמשטרה.

בסיומה של החקירה שוחררו ארבעה מהחשודים. לצד זאת, בית המשפט האריך את מעצרם של השניים הנוספים בארבעה ימים. עורך דין שלמה חדד המייצג את הקטין מסר: "התיק עדיין בשלבי חקירה ראשונית, בשלב זה נמתין על השלמת החקירה. הדברים יתבהרו בהמשך. עו"ד איתי כהן המייצג את הבגיר מסר: "מרשי מכחיש כי הפריטים שנתפסו שייכים לו, בשלב זה נמתין להשלמת החקירה שתתבצע בימים הקרובים ונגיב בהמשך".

סמים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד