כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בזמן המחאות

לפיד טס לנופש ותקף: "כמו אוויר לנשימה"

יממה בלבד אחרי הצגת הרפורמות המשפטיות שמתכוונת לקדם ממשלת נתניהו, יו"ר יש עתיד טס לחופשה בצרפת עם רעייתו, בזמן שחבריו למפלגה ולמחנה מפגינים. הוא הגיב בפוסט תקיף לביקורת: "אני שונא להתגונן ואני שונא להתלונן, אבל יש גבול"

לפיד טס לנופש ותקף: "כמו אוויר לנשימה"
יאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד עורר סערה היום (חמישי) לאחר שטס לחופשה בחוץ לארץ, רגע אחרי הצגת הרפורמות המשפטיות של ממשלת נתניהו ובזמן שחבריו לסיעה ולמחנה מתחילים להפגין נגדה.

לפיד המריא לפריז לחופשה עם רעייתו עד יום ראשון והותקף על כך מצד מחנה השמאל שטענו כי במקום להפגין ולהיות נוכח בארץ בזמן "הרס הדמוקרטיה", כפי שהוא מגדיר את הרפורמות, הוא בוחר לבלות ברחובות צרפת.

יו"ר יש עתיד הגיב בפוסט בפייסבוק לביקורת: "סוף שבוע עם אשתי, למען השם. ביום רביעי בלילה עבדתי עד מאוחר, כמו תמיד. בחמישי נסעתי לסוף שבוע עם ליהיא. חמישי עד ראשון בבוקר. אני לא יודע אם מגיע לי, אבל בטוח שמגיע לה. זו היתה השנה-וחצי המטורפת בחיינו".

"אלא שאז התברר שלהרבה מאוד אנשים היה הרבה מאוד דברים להגיד על זה. הם החליטו שאם אני לא פה יומיים וחצי, זה אומר שאני לא מחויב למאבק על הדמוקרטיה הישראלית. אני שונא להתגונן ואני שונא להתלונן, אבל יש גבול. כל החיים שלי מוקדשים למאבק על הדמוקרטיה הישראלית".

הוא הוסיף, "שילמתי מכספי הפרטי על כרטיסי הטיסה, שילמנו על הדירה הקטנה ליד מגדל אייפל, וגם את הארוחות ואת המתנה המסורתית ליעלי. אני מבין שיש כאלה שחושדים בי שנהניתי. הם צודקים".

"שנינו היינו צריכים את הנסיעה הזו כמו אוויר לנשימה. ביום ראשון אני חוזר, להמשיך את המאבק בכל הכוח, עד שנפיל את הממשלה הנוראה הזו. יש רק תנאי אחד שצריך להתקיים כדי שזה יצליח: שנפסיק להציק אחד לשני, נפסיק לבצע מבחני טהרנות אחד לשני, ובמקום זה ניאבק יחד מול הסיכון האמיתי: ממשלה חשוכה עם ראש ממשלה חלש, שמאיימת להחריב את החיים המשותפים בישראל".

יאיר לפיד הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד