כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התקפלות? לכו תדעו

תם המאבק: המוצרים המוכרים חוזרים למדפים

אחרי חודשיים של מאבק נגד תנובה, שופרסל הגיעה להבנות עם המחלבה הגדולה בישראל ובימים הקרובים כבר נראה את כלל מוצרי החברה על מדפי הסניפים | בשופרסל מסבירים כי לא מדובר בהתקפלות וכי לטענתה בלמה התייקרות גבוהה יותר

תם המאבק: המוצרים המוכרים חוזרים למדפים
מוצרי חלב צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

תם המאבק: אחרי שהחרימה את 'תנובה', שופרסל הגיעה להבנות עם היצרנית ותחזיר את שאר מוצריה למדפים. בכך מוצרי מאמא עוף, סנפורסט וטירת צבי יהיו כבר בימים הקרובים על המדפים. כך מדווחת כתבת הצרכנות של גל"צ עינב קרנר.

בשופרסל מסבירים כי לא מדובר בהתקפלות וכי "שופרסל עשתה ותמשיך לעשות ככל שביכולתה על מנת לעכב ולהקטין את דרישות הספקים בגל עליות המחירים. העובדה היא שלולא המאבק שקיימנו ביחד עם הציבור, שיעור עליות המחירים היה גבוה אף יותר, כפי שניתן לראות ברחבי העולם".

לפני חודשיים דווח כי שעות אחרי שבתנובה הודיעו על העלאת מחירים על חלק ממוצרי החלב שאינם בפיקוח, שופרסל היתה הרשת הראשונה שהודיעה כי לא תסכים לכך.

שופרסל שמייצרת בעצמה מותג חלב פרטי, ומנסה למצב את עצמה בתור זו שנלחמת בגל ההתייקרויות הגיבה להודעת תנובה: "העלאת מחירים לצרכן הישראלי אינה באה בחשבון בעת הזו". ברשת אמרו כי הם מוכנים לחרם גם על המחלבה הגדולה בישראל בנוסף למוצרי טרה שנעדרים זה מספר שבועות מהמדפים.

ב'גלובס' דווח אז כי בתנובה אומרים שהחברה בשיח עם כל הלקוחות ובשוק מעריכים כי בסופו של דבר המחירים אכן יעלו, אבל בשיעור שיהיה "נקודת אמצע כלשהי" בין רשתות השיווק לספקיות. אחד מבעלי רשתות השיווק אמר באותם ימים ל'גלובס' כי "תנובה הגיעו עם דרישה הגיונית, ולכן לא מן הנמנע שהרשתות יאשרו אותה. מוצרי החלב של תנובה הם 10% מהמכירות של הקמעונאים בישראל. שופרסל לא יצליחו לחיות בלי תנובה, טרה וגד. החלב שלהם במותג הפרטי יכול לייצר כמיליון ליטר, והם כבר עכשיו נמצאים ב־120% תפוקה. אין להם דרך למלא את המחסור הזה".

שופרסל תנובה מוצרי חלב יוקר המחיה עליית מחירים העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד