כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מצבה מוגדר יציב

בן ה-6 שירה במורה לקח את האקדח מאימו

משטרת וירג'יניה פרסמה כי הילד בן ה-6 שירה במורה שלו, לקח את האקדח מאמו ללא ידיעתה. המורה הרימה את ידה כשהילד כיוון לעברה את הנשק. הכדור עבר דרך ידה ונכנס לבטנה. היא עדיין מאושפזת ומצבה מוגדר יציב

בן ה-6 שירה במורה לקח את האקדח מאימו
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה בניופורט ניוז, וירג'יניה, פרסמה אתמול (שני) פרטים חדשים על הירי במורה בבית ספר יסודי, על ידי תלמיד בן 6. הירי, שלטענת המשטרה היה מכוון, התרחש בבית הספר היסודי ריצ'נק בניופורט ניוז ביום שישי, 6 בינואר. המורה, שזוהתה כאביגיל צוורנר בת ה-25, לימדה שיעור כשהילד לפתע שלף את הנשק, כך סיפר מפקד המשטרה סטיב דרו במסיבת עיתונאים.

המורה "תפסה עמדת הגנה והרימה את ידה", אמר דרו, הכדור עבר דרך ידה ונכנס לבטנה. היא עדיין מאושפזת ומצבה מוגדר יציב. הירייה הזו הייתה היחידה שנורתה, אמר מפקד המשטרה. לדבריו, לא היה מגע פיזי בין המורה לתלמיד. הילד השתמש בנשק חם של 9 מילימטר.

המשטרה מסרה כי האקדח נרכש באופן חוקי על ידי אימו של הילד. הילד הביא את הנשק לבית הספר בילקוט שלו, מפקד המשטרה אמר כי הנשק היה על גופו של הילד, ולא נשלף מהילקוט שלו לפני הירי. המשטרה סירבה לספק מידע על האופן שבו האקדח אובטח בבית.

"הלוואי שלעולם לא נצטרך לשאול איך ילד בן 6 יודע להשתמש בנשק חם? אני לא יודע אם אני יכול לתת לכם תשובה מספקת", אמר דרו. "זה חסר תקדים. אני לא יודע איך לענות על השאלה הזאת".

לאחר שצוורנר נורתה, היא הצליחה לפנות את הילדים מכיתתה ואז התמוטטה. מפקד המשטרה סיפר כי בצפייה במצלמות האבטחה, נראים כ-20 ילדים בחדר יוצאים למסדרון ונכנסים לכיתה סמוכה, המורה הייתה האדם האחרון שיצא מהכיתה, אמר, וכינה אותה "גיבורה". "זה היה הרואי הדרך שבה טיפלו בתלמידים", אמר דרו, כך דווחה התקשורת המקומית.

בית הספר היסודי ריצ'נק ביטל את הלימודים לשבוע הזה, כך אמר מפקח בית הספר ד"ר ג'ורג' פרקר, והוסיף כי בית הספר והמחוז ילמדו מהאירוע להתקין אמצעי הגנה נוספים מפני אלימות בנשק. "בשום אופן אני לא מאמין שחשבנו לרגע שילד בן 6 יביא נשק לבית הספר ויירה במורה שלו", אמר פרקר. הילד מטופל במתקן רפואי, אמר דרו.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' ילד בן 6 ירה במורה שלו במהלך ויכוח בבית ספר יסודי, ופצע אותה קשה. הילד נלקח למעצר והמורה הובהלה לבית חולים עם פציעות קשות. התלמיד פתח באש בסביבות השעה 14:00 ביום שישי האחרון, כך מסרה משטרת ניופורט ניוז בורג'יניה ארה"ב.

"זה לא היה ירי מקרי", אמר מפקד המשטרה סטיב דרו לתקשורת במסיבת עיתונאים. "היום התלמידים שלנו קיבלו שיעור באלימות בנשק. ומה שאקדחים יכולים לעשות לא רק לסביבה חינוכית אלא גם למשפחה, לקהילה", הוסיף מפקד המשטרה. לא דווח מה עורר את הוויכוח בין התלמיד למורה.

ירי ארה''ב אקדח בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד