כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מבוכה לממשל

מסמכים נוספים נמצאו בביתו של ביידן בדלאוור

עוזריו של הנשיא ג'ו ביידן מצאו חמישה מסמכים מסווגים נוספים בביתו. המידע הנוסף הועבר לידי משרד המשפטים, כך על פי הודעתו של ריצ'רד סאובר, היועץ המיוחד לנשיא. הרפובליקנים בבית הנבחרים הודיעו כי הם רוצים לפקח על הנושא

מסמכים נוספים נמצאו בביתו של ביידן בדלאוור
הנשיא ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

מסמכים נוספים נמצאו בביתו של הנשיא ביידן בדלאוור, המידע הנוסף הועבר לידי משרד המשפטים. בארה"ב דווח כי עוזריו של הנשיא ג'ו ביידן מצאו ביום חמישי בערב חמישה מסמכים מסווגים נוספים בביתו בווילמינגטון - דלוואר כך הודיע ​​הבית הלבן ביום שבת. המידע הנוסף התגלה והועבר לידי משרד המשפטים, כך על פי הודעתו של ריצ'רד סאובר, היועץ המיוחד לנשיא.

סאובר, שיש לו סיווג ביטחוני לסקור חומרים רגישים, אמר שהוא הלך לביתו של ביידן בדלאוור ביום חמישי כדי לספק למשרד המשפטים את החומרים המסווגים שצוות ביידן גילה יום קודם לכן. בעודו שם, הוא מצא את חמשת הדפים הנוספים עם סימוני סיווג. פקידי משרד המשפטים שהיו איתו לקחו מיד את החומרים הללו, אמר סאובר.

הדיווח על כך מגיע ימים ספורים לאחר שהתובע הכללי מריק גרלנד מינה את התובע האמריקאי לשעבר רוברט הור כיועץ מיוחד לחקור את אחסון המסמכים שנמצאו לפני מספר ימים במשרדו הקודם של הנשיא ביידן כולל מסמכים מסווגים שנמצאו בארון בחניון בביתו של ביידן. ההודעה הזו הגיעה בדיוק כשהרפובליקנים בבית הנבחרים החלו לפרסם כי הם רוצים לפקח על הנושא.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', התגלית הגיעה במהלך חיפושים בעקבות הגילוי הראשוני בנובמבר האחרון של מסמכים מסווגים מתקופתו של ביידן כסגן נשיא במשרדו לשעבר של צוות החשיבה. הפרסום הוביל לגילוי של מסמכים נוספים המעניינים גורמים פדרליים הבודקים את הנושא, כך אמר אחד המקורות לרשת CNN.

גילוי המסמכים המסווגים בנובמבר האחרון "הפעיל פעמוני אזעקה" בתוך הבית הלבן, שם רק חוג קטן של יועצים ועורכי דין היה מודע לעניין. והחל מאמץ לחפש במקומות אחרים שבהם אולי אוחסנו מסמכים מתקופתו של ביידן כסגן נשיא.

מסמכים מסווגים ג'ו ביידן הבית הלבן משרד המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד