כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אל יאהוד"

האברך יצא להוציא את המזוודה - והותקף על ידי ערבים | תיעוד

תושב אלעד שנפש עם בני משפחתו בירושלים, יצא מהמלון במטרה לקחת את המזוודה מרכבו | שני ערבים התנפלו עליו ותקפו אותו, ללא כל סיבה | כעת הוא דורש לעצור את החשודים: "מקרה חמור ומזעזע בו יהודי מושפל ומוכה במרכז העיר ירושלים, אך ורק בשל יהדותו ממניעים אנטישמיים מכוערים"

האברך יצא להוציא את המזוודה - והותקף על ידי ערבים | תיעוד
האברך שהותקף צילום: צילום מסך

אברך שהגיע לנפוש עם משפחתו לפני כשבועיים בעיר ירושלים, הותקף בידי שני ערבים אשר דחפו אותו ללא כל סיבה אל הקרקע. ממכתב שנשלח למשטרה על ידי ארגון 'חוננו' עולה כי האברך, תושב אלעד, אשר התארח עם אשתו ובניו במלון סמוך, יצא מהמלון במטרה להביא מרכבו את המזוודה. עו"ד חיים בלייכר שמייצג את האברך, ביקש מהמשטרה לעצור שני החשודים.

"לפתע וללא כל סיבה", כותב עורך דין בלייכר, "שני בני מיעוטים אשר ראו את מרשי, אשר לבוש בלבוש יהודי מסורתי, החליטו לתקוף אותו ולהשפילו. כאשר חלפו על פניו, אחד מהם דחף אותו בכתפו, והשני הכה בראשו מכה חזקה ממנה התמוטט ונפל ארצה. התוקפים צחקו וקראו אל מרשי קריאה לא ברורה ממנה הבין רק את המילים 'אל יאהוד'. התוקפים המשיכו בדרכם לרחוב יפו, בעוד מרשי קם ומתיישב על מנת להתאושש ולהמשיך בדרכו".

בלייכר ציין במכתבו כי אירוע התקיפה תועד וביקש מהמשטרה לפעול למעצרם של התוקפים: "כתוצאה מהתקיפה סבל מרשי כמה ימים מסחרחורת וכאבים בראשו. מרשי הגיש תלונה בתחנת ראש העין אשר הועברה לתחנתכם. בידי מרשי סרטון תיעוד האירוע שנקלט במצלמת בניין סמוך, והוא הועבר למשטרה עם הגשת התלונה".

"מדובר במקרה חמור ומזעזע בו יהודי מושפל ומוכה במרכז העיר ירושלים, אך ורק בשל יהדותו ממניעים אנטישמיים מכוערים. בשל החשיבות הרבה של המלחמה בטרור, אבקשכם להתייחס לתקיפה באופן הראוי, לרכז מאמץ מודיעיני וחקירתי על מנת לאתר את התוקפים", הוסיף בלייכר.

אברך עו"ד חיים בלייכר תקיפה ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד