כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ניסיון שוד

חרדי נכנס לקניות בכפר הפלסטיני - ונדקר במברג

הצעיר החרדי נכנס יחד עם חברו לכפר הפלסטיני במטרה לערוך קניות ונדקר באמצעות מברג. לדבריו, בניסיון לשדוד אותם | הפצוע הועבר למחסום שם טופל על ידי כוחות ההצלה. מצבו מוגדר קל 

חרדי נכנס לקניות בכפר הפלסטיני - ונדקר במברג
כוחות ההצלה במחסום צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר חרדי תושב מודיעין עילית נפצע באורח קל כתוצאה מדקירה בכפר הפלסטיני דיר קדיס הסמוך למודיעין עילית, אליו נכנס במטרה לערוך קניות. לדברי הצעיר, שנכנס לכפר יחד עם חברו, מספר פלסטינים החלו לתקוף אותם בתוך חנות בניסיון לשדוד מהם את המכשירים הסלולריים. במהלך התקיפה שלף אחד הפלסטינים מברג ודקר את הצעיר.

הפצוע החרדי הועבר על ידי כוחות צה"ל למעבר נילי, שם טופל על ידי צוותי מד"א ואיחוד הצלה. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים  מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 25 במצב קל עם פציעה חודרת. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א זאבי הנפלינג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מתהלך בהכרה מלאה, שסובל מפציעה חודרת קלה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית חולים במצב קל".

הכפר הפלסטיני דיר קדיס מוכר כפופולארי בקרב ישראלים הנכנסים לרכוש בשטחים, בשל המחירים הזולים בו. במערכת הביטחון הזהירו לא פעם מפני הסכנה הביטחונית הטמונה בכניסה לאותם כפרים.

דקירה דיר קדיס שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד