ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הפורץ הסדרתי נלכד

הדליק 'בוילר' והתיישב לעשן סמים: ההפתעה שהמתינה למתנדבים

מתנדבי ארגון 'השומרים' שהוזעקו על ידי אישה ששמעה רעשים מתוך ביתה, הופתעו לגלות את החשוד יושב על ספת הסלון כשהוא מעשן סמים, לא לפני שהדליק את "הבוילר" לקראת מקלחת חמה | לאחר שנתפס, התברר כי הוא חשוד במספר התפרצויות לדירות ורכבים בימים האחרונים 

הדליק 'בוילר' והתיישב לעשן סמים: ההפתעה שהמתינה למתנדבים
תפיסת החשוד, הסמים שעישן בתוך הדירה צילום: דוברות השומרים

תושבת בני ברק ששבה אמש (ראשון) בשעות הערב לביתה, הופתעה לשמוע רעשים מעבר לדלת, למרות שאף אחד מבני הבית לא היה אמור לשהות בו באותה שעה. מתנדבי ארגון 'השומרים' שהוזעקו למקוום נדהמו לראות את החשוד יושב על ספת הסלון כשהוא מעשן סמים, לא לפני שהדליק את "הבוילר" לקראת מקלחת חמה.

מארגון השומרים נמסר כי עם קבלת הדיווח הוקפצו למקום מתנדבים של ופתחו את דלת הבית. "במקום נמצא חשוד כשהוא יושב על ספת הסלון ומעשן חומר החשוד כסם, זאת לאחר שהותיר אחריו הרס רב בדירה", נאמר בהודעת הארגון.

מבדיקה מהירה עלה כי החשוד, בעל עבר פלילי, פרץ יממה קודם לכן למספר רכבים פרטיים בחניון תת קרקעי ברחוב כהנמן בעיר וגנב סכומי כסף גדולים, כרטיסי אשראי ומכשירים סלולאריים.

החשוד, תושב בני ברק בשנות ה-30 לחייו בעל עבר פלילי עשיר של התפרצויות לדירות ורכבים, נתפס והועבר ע"י המתנדבים לידי שוטרי הסיור של מרחב דן. הבוקר (שני) האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד בארבעה ימים. בארגון השומרים מבקשים מתושבי העיר לפקוח עיניים עקב עלייה של התפרצויות לכלי רכב בתקופה האחרונה, בעיקר בחניונים ובחניות מוסתרות.

פריצה סמים ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד