כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אין לנו כל כוונה להתנצל"

נתניהו מתחייב: "הרפורמה תצא לדרך, לא נירתע מהתקפות השמאל"

ראש הממשלה נתניהו אמר היום בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי אינו מתכוון להתפשר על הרפורמה המשפטית אותה יזם עם השר לוין. "הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות, לא נירתע גם הפעם", הבהיר ראש הממשלה והוסיף: "אין לנו כוונה להתנצל על יוזמת השר לוין"

נתניהו מתחייב: "הרפורמה תצא לדרך, לא נירתע מהתקפות השמאל"
נתניהו ויריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי למרות המחאות והלחץ התקשורתי הנרחב הוא אינו חוזר בו מהרפורמה המקיפה במערכת המשפט אותה יזם שר המשפטים יריב לוין: "הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, לא נירתע גם הפעם". אמר נתניהו, והוסיף כי "ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות – רק השלטים מתחלפים. אין חדש תחת הכסף – הכסף הזר".

נתניהו הוסיף: "כשבוחנים את הרפורמות המוצעות, מגלים שהן אינן חריגות ודומות לאלו ברוב הדמוקרטיות המובילות בעולם. אין לנו כל כוונה להתנצל על יוזמת השר לוין, להפך. אמרתי לפני הבחירות שנערוך תיקונים במערכת המשפט".

שר המשפטים לוין תקף בוועדת חוקה: "חוות הדעת נכתבה מפוזיציה"

ראש הממשלה הבהיר: "נפעל באחריות, בשקיפות ובשיקול דעת - ולאחר שנשמע את כל הגורמים הרלוונטיים הרפורמה תצא לדרך. לא נירתע מהתקפות השמאל, התקשורת, הגינויים והמחאות".
בנימין נתניהו מערכת המשפט יריב לוין ישיבת סיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד