א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
ניסים גלויים

ראש הישיבה שהיה במצב קריטי חזר לישיבה

הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי, ראש ישיבת וילקומיר באשדוד שהתמוטט בליל ראש השנה האחרון והיה שרוי במצב קריטי ביותר וכמעט לא נתנו לו סיכויים לחיות חזר בחסדי שמים לישיבה והבחורים קיבלו את פניו

ראש הישיבה שהיה במצב קריטי חזר לישיבה
הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי בישיבה צילום: באדיבות המצלם

התרגשות שיא בישיבת וילקומיר באשדוד עם חזרתו לישיבה של ראש הישיבה הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי שהתמוטט בליל ראש השנה האחרון והיה שרוי במצב קריטי ביותר, ובניסים גדולים וחסדי שמים השתחרר לביתו בימים האחרונים.

בהיכל ישיבת וילקומיר בקרית פוניבז' באשדוד התאספו אתמול (שני) בני הישיבה בראשות רבני הישיבה למעמד קבלת פנים מרכזית ומעמד הודאה להשי"ת לרגל שחרורו מבית החולים ושיקום, וחזרתו לישיבה של ראש הישיבה הנערץ הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי, אשר כזכור בליל א' דראש השנה האחרון התמוטט במהלך שיחה שנשא בבית המדרש חניכי הישיבות באשדוד, והיה שרוי במצב קריטי ובסכנת חיים. 

בהוראת רבני העיר אשדוד במהלך כל תקופת אשפוזו של ראש הישיבה נשאו בכל בתי הכנסת תפילות רבים לרפואתו השלמה של רבי מיכל דוד בן אסתר ליבא.

ראש הישיבה הגרמ"ד רוזובסקי בשיחה לבחורים

בתקופה האחרונה חל שיפור ניכר במצבו הרפואי של ראש הישיבה ובימים האחרונים שב לביתו בס"ד, בני הישיבה ובוגרי הישיבה התאספו אמש למעמד הודאה להשי"ת בהיכל הישיבה וקיבלו את פני ראש הישיבה בשירה וזמרה, יחד עם רבני הישיבה בראשות המשגיח רבי ברוך פראנק ושמעו לאחר מכן דברי ברכה מראש הישיבה. 

יצויין בתחילת זמן חורף האחרון בהיוועצות במעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הוחלט על מינוי הגאון רבי אשר גנס מרבני ישיבת קרית מלך לעמוד לימינו של ראש הישיבה הגרמ"ד בראשות הישיבה הוותיקה באשדוד.

הגרמ"ד רוזובסקי בן 77, הוא בנו יחידו של מרן ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי שמואל רוזובסקי זצ"ל ומכהן כראש הישיבה לצעירים 'וילקומיר' באשדוד.

אשדוד הרב מיכל דוד רוזובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד