ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בראשות חכם ניסים נפתלי

מראשון לציון תצא טהרה: מעמד יציקת מאגר מי גשמים למקווה

במעמד רבנים ואישי ציבור רבים התקיים ביום חמישי מעמד יציקת מאגר מי גשמים למקווה החדש והמפואר הנבנה בימים אלו במוסדות 'מדרש בית נשיא' בראשון לציון שבראשות חכם ניסים נפתלי. צפו בתיעוד 

מראשון לציון תצא טהרה: מעמד יציקת מאגר מי גשמים למקווה
יציקת המקווה במוסדות מדרש בית נשיא צילום: באדיבות המצלם

מעמד יציקת מאגר מי גשמים לבורות טבילה של המקווה המפואר הנבנה בעיר ראשון לציון במוסדות "מדרש בית נשיא" שבראשות הרב חכם ניסים נפתלי נערך ביום חמישי האחרון. 

בטקס השתתפו רבני העיר ואישי ציבור נכבדים, ותורמים חשובים מהארץ ומחו"ל.

את המעמד כיבדו הרב הגאון רבי משה נחשוני רב הקהילה החרדית בראשון לציון ואחראי מחלקת הכשרות בעיר, הרב משה בוסו מקהילת שערי ציון בניו יורק, ח"כ יוני משריקי, חבר מועצת העיר אריה כהן, רחמים דוד יו"ר מועצה דתית נס ציונה,  ודוד גבאי מנכ"ל המועצה דתית בראשון לציון.

בנאום שנשא נשיא המוסדות הרב ניסים נפתלי הבהיר לציבור שללא התערבותם של החכי"ם מהממשלה ונציגי הציבור בהמועצה לא היינו מגיעים עד הלום כי בכל מקום שרוצים להוסיף קדושה, הסטרא אחרא נלחם שלא יגדל כוח התורה והטהרה. הרב ניסים נפתלי עמד על דמותו של מורו ורבו ראש הישיבה הגאון רבי יהודה צדקה זצוק"ל שתמיד עודדו לפעול בנושא הטהרה כמה שיותר כי זהו יסוד היסודות בבניין הבית היהודי, ואותה זכות עומדת לנו היום כשהמקווה בשלבי התקדמות ב"ה.

ח"כ יוני משרקי דיבר על חשיבות בניית מבני ציבור של תורה וטהרה שזה היה כל חשקו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וכשרואים שבונים מקווה מהודר וגדול רואים אנו בזה את קיום צוואתו של מרן זיע"א, עוד הזכיר את מסירות הנפש של הרב ניסים נפתלי שמכתת רגליו מעיר לעיר בכל רחבי הארץ בשבתות ע"מ לעורר את הציבור בעניין שמירת טהרת המשפחה ולאחרונה החלו במיזם של הדרכת כלות לקבלת כלים לשמירת הבית היהודי והבאת השכינה בביתם, לאחר 6 שיעורים מקבלת הכלה מענק בסך של 1800 ש"ח.

לאחר מכן הרבנים והתורמים יצקו את המקוואות בהתרגשות גדולה ובתפילה על הכלל והפרט ובפרט ביום זה שהשר אריה דרעי נרדף ע"י גורמים שלא מעוניינים שתתרבה הקדושה והטהרה בבתי ישראל דווקא ביום זה שמייסדים מקום קדוש זה ,יוסיפו עוד זכויות לעם ישראל ולשלוחיו בכל אתר ואתר.

לשותפות בזכות בניית מקווה הטהרה ניתן ללחוץ בקישור כאן: או בטלפון 054-2166688.

חכם ניסים נפתלי יוני משריקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד