כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סגירת התאגיד

הפרשן מאשים את יאיר נתניהו: "המנוע מאחורי הטירוף"

הפרשן הפוליטי סבור כי מי שעומד מאחורי קידום סגירת תאגיד השידור הציבורי הוא לא שר התקשורת, אלא בנו הדומיננטי של ראש הממשלה: "משחקים בחיים של אנשים. עצם הדיבורים, זה כבר משתק גוף תקשורת" | האזינו

הפרשן מאשים את יאיר נתניהו: "המנוע מאחורי הטירוף"
אולפני כאן 11 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

רביב דרוקר, פרשן 'חדשות 13' שמתנגד נחרצות לסגירת תאגיד השידור הציבורי, הגיב הבוקר (שישי) בשיחה עם המגיש ניסים משעל ברדיו 103fm לכוונה לסגור וטען כי מי שעומד מאחורי המהלך הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה.

"סגירת התאגיד - נעשה על דעת ראש הממשלה?", שאל משעל בפתח השיחה, ודרוקר השיב בנחרצות: "חד משמעית, בעיקר על דעת משפחת נתניהו ויאיר נתניהו שהוא המנוע האמיתי מאחורי הטירוף הזה. אני קצת מכיר את הסביבה, וקצת עדיין יש עוד מעט אנשים שמעיזים לדבר איתי שם". 

"קרעי בחיים לא היה מעז לצאת עם הצהרות חד משמעיות אמלא יש לו גיבוי מוחלט מהבית. זה לגמרי חיסול חשבונות ישן. מכל הדברים שהממשלה הזו עושה הרבה דברים אני לא אוהב, אתה יכול להגיד 'שמאלן', זה ההזוי והמופרך מכולם. גם בליכוד אף אחד לא מבין את זה. זה פשוט דבר שאין מילים לתאר אותו".

"שמעת את קרעי, הוא רוצה לבטל את המועצות הקיימות ולאחד. אם זה היה בא מכל אחד אחר היית אומר 'כוונה לגיטימית, כבר עשר שנים מדברים על זה', אבל שם אתה מבין מה הכוונה, 'בוא נעיף את כל אנשים כי הם לא היו מספיק אנשים שלנו, נמנה מועצה חדשה והיא כבר תדאג ליישר את "ערוצי התעמולה"'. היום זה התאגיד, מחר זה 12 ו־13", הזדעק.

בהמשך, התייחס דרוקר למחאות הרבות וההתנגדויות המגיעות מכל עבר אל נתניהו בעקבות הרפורמה והשינויים אותם מתכננת הממשלה: "מאוד משפיע עליו ומאוד לא מוצא חן בעיניו. אם זה היה תלוי בו הוא לא היה פותח במהפכה המשטרית הזו, הוא היה מחכה איתה קצת כדי לקבל לגיטימציה אחרי המו"מ הקואליציוני הנורא. התאגיד זה הוא עצמו ומשפחתו, בשאר הדברים הוא באמת לחוץ משותפים".

"זה יריב לוין, רוטמן, סמוטריץ', דודי אמסלם, אריה דרעי, משה גפני, כל האנשים האלה הם לא פחות בעלי תשוקה לנושא הזה מיריב לוין. יריב לוין הוא המתון שבחבורה, אם מישהו אי פעם אמר עליו דבר כזה. נתניהו לכוד, הוא רוצה את זה, שלא יהיו אי הבנות, אבל אם זה היה תלוי בו זה היה נעשה קצת אחרת", סיכם.

רביב דרוקר יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד