כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עם קטנוע 'וולט'

ניסיון שוד אצל החלפן המוכר בבני ברק: שלף אקדח על המתנדבים ודרס

רגעים ספורים לפני ששדד את חלפן הכספים בעיר בני ברק, צעיר בשנות העשרים לחייו, תושב רמלה, נתפס בסמוך לביתו | במהלך המרדף אחריו, כיוון השודד אקדח לעבר מתנדבי ארגון 'השומרים' ואף דרס שלושה מהם, למקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרה ומז"פ שפתחו בחקירה

ניסיון שוד אצל החלפן המוכר בבני ברק: שלף אקדח על המתנדבים ודרס
הזירה בב"ב צילום: השומרים

צעיר בשנות העשרים לחייו נעצר הלילה (בין שני לשלישי) בחשד שניסה לבצע שוד בביתו של חלפן כספים מוכר במרכז בני ברק. החשוד, תושב רמלה, הגיע לעיר באמצעות קטנוע שעליו ארגז של חברת 'וולט'. במהלך הלילה התחקו אחריו מתנדבי ארגון 'השומרים' עד לתפיסתו ברחוב סמוך לבית החלפן.

בעת הנסיון לעצור את החשוד, שלף נשק לעבר מתנדבי ארגון 'השומרים' ואף דרס אותם באמצעות הקטנוע. לאחר מעצרו, הממצאים נאספו מהזירה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי.

לפי ארגון 'השומרים', בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח במוקד הארגון על אופנוע חשוד שמסתובב בסמוך לביתו של חלפן הכספים. עם קבלת הדיווח, הוקפצו למקום מתנדבים, שזיהו את האופנוע ללא לוחיות זיהוי, מה שהגביר את חשדם כי מדובר בניסיון שוד.

מתנדב ששהה במקום יצר קשר טלפוני עם חלפן הכספים ועדכן אותו על החשד. החלפן סיפר בשיחה כי הוא מבחין במצלמות האבטחה בחשוד מחוץ לביתו - בודק האם דלת הבית או החלונות פתוחים. לאחר מעקב של מספר דקות הבחין החשוד שעלו על עקבותיו והחל להימלט. במהלך ההימלטות דרס עם האופנוע שלושה מתנדבים, שנפצעו בפלג גופם תחתון.

במהלך המרדף החליק החשוד עם האופנוע והחל להימלט רגלית. המתנדבים המשיכו לדלוק אחריו לאורך מספר רחובות, עד שנכנס לתוך בניין מגורים ועלה לקומה האחרונה.

המתנדבים שהגיעו לקומה הופתעו כשהחשוד שלף אקדח וכיוון אותו לעברם. בהמשך החשוד אף השפריץ עליהם גז פלפל. המתנדבים הצליחו להשתלט על החשוד ולמקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרה ומז"פ שפתחו בחקירה.

החשוד, כבן 28, תושב רמלה נעצר ונלקח לתחנת המשטרה. הבוקר הוא יובא בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

ניסיון שוד השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד