י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פיטורי איש הימין

מו"ל 'הארץ' תוקף: "עמדה לא לגיטימית"

אחרי הסערה סביב פיטוריו של איש התקשורת הימני והפובליציסט גדי טאוב מעיתון 'הארץ', מו"ל העיתון עמוס שוקן תוקף וטוען שעמדת טאוב אינה לגיטימית: "זו לא עמדה שיכולה להיות בוויכוח. צריך לא להסכים שהיא בכלל תעלה לדיון"

מו"ל 'הארץ' תוקף: "עמדה לא לגיטימית"
מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עמוס שוקן, מו"ל עיתון השמאל 'הארץ', הגיב בפודקאסט של העיתון על פיטוריו של איש התקשורת הימני והפובליציסט גדי טאוב מעמוד הדעות של העיתון, וטען כי עמדותיו לא לגיטימיות.

"אני לא פיטרתי את גדי טאוב. לא הצטערתי על זה (על הפיטורים) כי העמדה שלי הייתה שדם גדי טאוב וגם מי שהיה שותף שלו מידי פעם בכתיבת מאמרים הם סוכני כאוס, ושצריך להיזהר מהם. ושחלק מהדברים שהם כותבים הם לא נכונים", אמר.

שוקן סיפר: "כשראיתי בעיתון את הדיווח על הקשר שלו עם הדמוקרטיה האי-ליברלית של ויקטור אורבן (הונגריה), ושנתניהו והליכוד מזיזים את ישראל לכיוון של הונגריה, אני חושב שפה צריך לעצור ולהגיד עד כאן: אנחנו לא יכולים לשתף עם הדבר הזה פעולה".

הוא הוסיף ותקף: "זה גם לא עמדה שיכולה להיות בוויכוח. צריך לשלול אותה, לא להסכים שהיא בכלל תעלה לדיון ולהילחם כדי שישראל תמשיך להיות דמוקרטיה ליברלית, כפי שהיא תוכננה, ולא כפי מה שאנחנו רואים בשנים האחרונות, תחת שלטונו של נתניהו".

טאוב פרסם בטוויטר לפני שבוע כי במפתיע ב"הארץ" הודיעו שלא יכתוב יותר את דעותיו בעיתון, אחרי 7 שנים, בטענה שמאמריו "נותנים רוח גבית להפיכה משטרית".

עמוס שוקן גדי טאוב עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד