ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אחרי אשפוז ארוך

נערה חרדית נפצעה בתאונת 'פגע וברח' ותפוצה במאות אלפי ש"ח

הצעירה נפצעה בתאונת 'פגע וברח' בשנת 2017 | בתום מאבק משפטי ארוך ומייגע היא תפוצה בסכום של 780,000 ש"ח | כל הפרטים

נערה חרדית נפצעה בתאונת 'פגע וברח' ותפוצה במאות אלפי ש"ח
זירת האירוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נערה חרדית כבת 16 נדרסה בשנת 2017 ע"י רכב שפגע בה וברח ממקום התאונה. לצעירה נגרמו פגיעות משמעותיות, בעיקר בגפיים התחתונות, והיא נאלצה לעבור סדרת ניתוחים.

במשך כחצי שנה אושפזה בבית חולים ועברה הליך ריפוי ושיקום אינטנסיבי. רק לאחר כשלושה ימים אותר נהג הרכב הדורס והובא לדין. הצעירה נלחמה בכל כוחה לשוב ולתפקד כאחד האדם. עם זאת, נותרה לה נכות ברגליים ממנה היא עדיין סובלת.

מומחה בתחום האורטופדיה קבע כי נכות בשיעור 15% ובגין הטראומה הנפשית נכותה תהיה בשיעור 7.5%. הוריה של הצעירה פנו למשרדם של עוה"ד איתן אדלשטיין ודניאל שריד וזאת במטרה לתבוע את חברת הביטוח של הרכב. עוה"ד הגישו תביעה כנגד חברת הביטוח ולאחר מאבק משפטי ארוך ומייגע הצליחו לדאוג לצעירה לפיצוי של 780,000 ש"ח. אביה של הנערה סיפר: "בתחילת הדרך הכל היה נראה לנו שחור, בזכות התפילות והחסד מצד המשפחה והחברים וכן בזכות הטיפול הרפואי האיכותי שרבקה קיבלה, מצבה השתפר והיא חזרה ללכת".

"בעקבות התאונה נותרה לה טראומה וגם פגיעה ברגליים. עם זאת בדרך נס היא נותרה בחיים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש מהנהגים לנהוג בזהירות ובאחריות למען שלום הציבור", הוסיף האב.


עורכי הדין דניאל שריד ואיתן אדלשטיין

עורכי הדין של הצעירה סיפרו: "לאחר מו"מ ממושך מול חברת הביטוח, דאגנו לרבקה לפיצוי גבוה בנסיבות. זכרו שלאחר תאונת דרכים חשוב להתייעץ עם עורך דין אשר בקיא בדיני הנזיקין והביטוח. אנו מאחלים לרבקה בריאות איתנה. ולכל קוראינו הנכבדים אנו חוזרים ומבקשים- סעו בזהירות".

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד