א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
יממה אחרי המקרה החמור

נעצר החשוד שפרץ ופגע בבעלת הבית: "לבדוק אם מדובר באירוע לאומני"

החשוד במעשה החמור נעצר בשטחי יו"ש, לצד שישה מבני משפחתו | השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "על המשטרה מוטל לבדוק האם מדובר באירוע על רקע לאומני"

נעצר החשוד שפרץ ופגע בבעלת הבית: "לבדוק אם מדובר באירוע לאומני"
עצור מובל באזיקים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המשטרה עצרה היום (שבת) תושב הפזורה הבדואית בחשד שפרץ ביום שישי לבית בגדרה ופגע באופן חמור באישה. המקרה, שעורר סערה ציבורית נרחבת, הביא למחאות מצד התושבים שדרשו להשיב את תחושת הביטחון.

החשוד, בן 22, נעצר במבצע מיוחד של היחידה המרכזית של מחוז מרכז ביו"ש, יחד עם שישה מבני משפחתו. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, פיקד  החל משעות הבוקר על חפ"ק מיוחד שהוקם במטה המחוז, בו ניהלו בלשי הימ"ר, יחד עם מערכי משטרה נוספים, מצוד אחר החשוד, שפגע בבעלת הבית בשנות ה-30 לחייה, בזמן שילדיה שהו בדירה.

קציני היחידה סקרו בפני מפקד המחוז את ממצאי החקירה והמצוד, לרבות ממצאים פורנזים, תיעודיים ואמצעים טכנולוגיים נוספים, המצביעים על חשד כלפי בני משפחה אחת, שככל  הנראה עובדים בעיר.

ניצב אבי ביטון שיבח את פעילות כלל מערכי המשטרה עד למעצר החשודים בתיק, והדגיש כי "ההחלטה להטיל את החקירה והמצוד על היחידה המרכזית של המחוז, איפשרה הפעלת יכולות ואמצעים מיוחדים, במטרה להגיע לחקר האמת ומעצר מהיר".

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, ברך הערב את שוטרי היחידה המרכזית שפעלו מאז אתמול יחד עם יחידות משטרה נוספות עד למעצר החשוד. "מהרגע הראשון פתחנו את כל המעבדות לטובת החקירה ולא חסכנו בשום אמצעי טכנולוגי וחקירתי במטרה להגיע לחשוד. אני מברך את שוטרי ימ"ר מרכז וכל השוטרים שהיו מעורבים במצוד והמעצר המורכב. משטרת ישראל תעשה הכל כדי להביא את החשוד לדין ונדרוש להטיל עליו עונש כבד".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר הערב: "משבח את מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, ממ"ז מרכז ניצב אבי ביטון ואת כוחות המשטרה שהשתתפו במבצע, שבמסגרתו נעצר החשוד במעשה החמור בגדרה ושישה חשודים נוספים. מקווה שהחקירה תוביל לחקר האמת ותחשוף במהרה את בני העוולה".

"המעצר המהיר חשוב ביותר לתחושת הביטחון האישי של התושבים בגדרה ולהגעה לחקר האמת. על המשטרה מוטל לבדוק האם מדובר באירוע על רקע לאומני ואם אכן כך הדברים, יש לקדם במהרה את הצעת החוק שלי בדבר החמרת ענישה. במקביל הנחיתי את המפכ"ל ומפקד המחוז לתת דגש על תחושת הביטחון של תושבי גדרה ובדבר הטענות כי בשכונת גולדה ישנם שב"חים רבים. נעשה הכל כדי שאזרחי ישראל ירגישו בטוחים".

פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד