כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בזירת הפיגוע

חשד: השחית את עמדת הזיכרון בבני ברק והטריד את אלמנת הנרצח

עובד זר מאוקראינה חשוד שהשחית את עמדת ההנצחה לזכר שני אזרחי מדינתו שנרצחו בפיגוע בבני ברק | בנוסף, אותו עובד זר חשוד כי הטריד את אלמנתו של אחד מהנרצחים בפיגוע וכן שביצע מספר ניסיונות הצתה באזור בני ברק ופתח תקווה | בית המשפט האריך הבוקר את מעצרו 

חשד: השחית את עמדת הזיכרון בבני ברק והטריד את אלמנת הנרצח
נרות בזירת הפיגוע בב"ב צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: המשטרה עצרה אתמול (שבת) עובד זר מאוקראינה, בחשד שהשחית את עמדת ההנצחה לזכר שני אזרחי אוקראינה שנרצחו בפיגוע בבני ברק לפני כשנה.

החשוד, השוהה בארץ בניגוד לחוק, אף הטריד את אלמנתו של אחד מהנרצחים, באמצעות שיחות טלפון שביצע אליה. בנוסף הוא חשוד במספר ניסיונות הצתה באזור בני ברק ופתח תקווה, בין היתר של אתרי בנייה בהם שהו אנשים.

עוד בנושא
פרסום ראשון: פלסטינים ביזו את זירת הפיגוע בבני ברק - ונעצרו

בית משפט השלום בתל אביב דן הבוקר בהארכת מעצרו של החשוד וקבע כי הוא ישהה במעצר עד ליום רביעי. "לשיטת המשטרה, החשוד השחית אנדרטה ויצר קשר עם אותה אלמנה והטריד אותה בטלפון", אר נציג המשטרה בבית המשפט. "בנוסף לכך האיש חשוד בשלושה מעשי הצתה שהיו בדקות הספורות למעצרו, שניים מהם באזור בני ברק בנקודות שטח סמוכות ועוד אחד באזור פתח תקווה לשם קושר את עצמו ואף מעבר לעבירת ההצתה".

המשטרה מייחסת לחשוד ביצוע עבירות של גרימת פיצוץ חומר נפץ, הצתה של מבנה במזיד, איומים, הזיק לרכוש במזיד וכניסה לישראל שלא כדין. השופטת כריסטינה חילו-אסעד קבעה לפי חומרי החקירה, קיים חשד סביר, לפחות לגבי לחלק מהאירועים. החשוד נשלח לבדיקה פסיכיאטרית.

פיגוע בבני ברק השחתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד