כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
באירוע חגיגי

עול מלכות שמיים וספרי תורה: טקס הסולחה של בכירי עולם הפשע | תיעוד

הטקס, עליו פורסם מוקדם היום, נערך באולם אירועים בהנחיית הרב מאיר אלול כשספרי תורה הדורים מונחים לעיני המשתתפים, שסלסלו קבלת עול מלכות שמיים | כך זה נראה

עול מלכות שמיים וספרי תורה: טקס הסולחה של בכירי עולם הפשע | תיעוד
טקס הסולחה צילום: לפי סעיף 27א

באולם אירועים באזור המרכז התכנסו הערב (שני) כמה מבכירי עולם הפשע בישראל ל'טקס סולחה' יוצא דופן, בין העבריינים אייל נגר ועמוס לביא. את האירוע הנחה הרב מאיר אלול שאמר יחד עם המשתתפים 'קבלת עול מלכות שמיים', כשעל השולחן מונחים ספרי תורה הדורים.

כפי שדווח מוקדם יותר, שני ראשי ארגוני הפשע החליטו לסיים את הסכסוך בין הארגונים ב'טקס סולחה'. לפי הפרסום הלילה באתר 'פוסטה', מי שלקח חסות באופן מפתיע על הסולחה בין שני העבריינים הבכירים - בה לקח חלק גם שותפו של נגר, יהודה עמר - הוא המקובל הגאון הרב דב קוק מהעיר טבריה. יחד עם זאת, המקובל עצמו לא נכח באירוע החריג שנערך הערב ומי שערך אותו, כאמור, הוא הרב מאיר אלול מפתח תקווה.

עוד בנושא:

דיווח: המקובל יערוך סולחה בין ראשי ארגוני הפשע

ארגון הפשע של האחים לביא נמצא מזה מספר שנים בסכסוך עמוק עם נגר ועמר, שהיו מזוהים עם ארגון הפשע של העבריין בני שלמה שנרצח לפני מספר חודשים סמוך אזור. הסכסוך, כך לפי הערכות, הוביל למספר חיסולים וניסיונות רצח.

התיעודים המובאים בידיעה זו מתפרסמים לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה והתיעוד שייך לכם, הנכם מתבקשים ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]

 

סולחה עבריינים ארגוני פשע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד