כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ישראל רועדת

בפעם השלישית תוך יממה: רעידת אדמה הורגשה בצפון הארץ

זה כבר הופך למטריד ומדאיג. רעידת אדמה שלישית הורגשה בתוך יממה בערי ישראל. עוצמתה חזקה משל קודמותיה: 3.9 בסולם ריכטר. הרעידה התרחשה צפונית מזרחית למג'דל שמס | גם הפעם לא נשמעה אזעקה היות ולא נשקפה סכנה לאזרחי ישראל | אזרחים הרגישו ודיווחו ברשת

בפעם השלישית תוך יממה: רעידת אדמה הורגשה בצפון הארץ
אילוסטרציה צילום: unsplash

האדמה לא מפסיקה לרעוד: רעידת אדמה נוספת, שלישית בתוך יממה, הורגשה הערב (רביעי) בישראל. מנתוני המכון הגיאולוגי עולה כי עוצמת הרעש הייתה 3.9. הרעידה התרחשה צפונית מזרחית למג'דל שמס.

מהמכון הגיאולוגי נמסר: "ביום רביעי 08.02.23 בשעה 20:58 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.9, במרחק של 123 ק"מ צפונית מזרחית למג'דל שמס".

במקביל, כלי תקשורת בלבנון ובסוריה דיווחו גם הם על רעידת אדמה. סוכנות הידיעות הסורית הרשמית 'סאנא' דיווחה כי רעידת אדמה בעוצמה של 4.3 בסולם ריכטר נרשמה בגבול סוריה-לבנון, 40 ק"מ צפונית-מערבית לעיר אל-נבכ שבמחוז פריפריית דמשק.

עוד בנושא:

כזכור, אחר הצהריים הורגשה רעידת אדמה נוספת בישראל. מנתוני המכון הגיאולוגי עולה כי עוצמת הרעש הייתה 3.3. הרעידה התרחשה בשעה 16:58 לפי שעון ישראל. מוקד הרעש - דרומית מזרחית לאריאל. לא נמסר על נפגעים או על נזק.

מפיקוד העורף נמסר: "רעידת אדמה התרחשה בשעה 16:58 לפי שעון ישראל במגניטודה 3.3, 20 קילומטר דרומית מזרחית לאריאל. לא הופעלה התרעה לרעידת אדמה, מכיוון שלא מדובר ברעידה שמסכנת את תושבי ישראל".

גם אתמול בלילה אזרחים דיווחו על רעידת אדמה שחוו בכמה אזורים במדינת ישראל. המכון הגיאולוגי במשרד האנרגיה דיווח, כי בשעה 23:14 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.5, במרחק של 15 ק"מ דרומית מזרחית לאריאל.

 

רעידת אדמה מג'דל שמס לבנון סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד