כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אהרוג את המשגיח"

דרמה בישיבה: הצית ארון חשמל ואיים על תלמיד בסכין

תושב בני ברק נעצר בחשד שהצית ארון חשמל בישיבת 'קרית מלך', סמוך לכניסת השבת | במהלך השבת שב החשוד לישיבה, רדף עם סכין אחר אחד התלמידים ואיים: "אהרוג את המשגיח"

דרמה בישיבה: הצית ארון חשמל ואיים על תלמיד בסכין
היכל ישיבת קרית מלך בב"ב צילום: שוקי לרר

המשטרה עצרה השבוע תושב בני ברק בשנות ה-30 לחייו, בחשד שהצית ארון חשמל בישיבת 'קרית מלך' בעיר, באמצעות חומר דליק. ניסיון ההצתה אירע ביום שישי, זמן לפני כניסת השבת. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במהלך השבת שב החשוד לאזור הישיבה ולפי עדויות הבחורים איים בסכין על אחד התלמידים. "הוא אמר כי 'יהרוג את המשגיח'", סיפר תלמיד הישיבה. בית המשפט האריך את מעצרו עד למחר (שלישי). בסוף השבוע עצרה המשטרה חשודים נוספים בפרשה והם שוחררו בתום חקירה.

הרקע לאיומים וניסיון ההצתה, כך לפי תלמידים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', היא שורת גניבות מתכת שנעשו על ידי החשוד וכמה נוספים במתחם שסמוך למבנה הישיבה. בשבוע שעבר הוזנקו מתנדבי ארגון השומרים בשל גניבה נוספת שבוצעה לכאורה ע"י החשוד, אולם הוא נמלט והותיר את רכבו במקום. לטענת הבחורים, נערי שוליים שאינם קשורים לישיבה השחיתו את הרכב. החשוד, שחשב שתלמידי הישיבה עומדים מאחורי ההשחתה, שב אליה כדי לנקום בבחורים.

אתמול דן בית המשפט בהארכת מעצרו של החשוד. "רב הנסתר על הגלוי בתיק הזה", אמר נציג המשטרה. במשטרה מייחסים לחשוד עבירות של הסגת גבול, גניבה, הצתה, איומים, החזקת סכין ותקיפה.

"יש לציין כי אכן מדובר במסכת מורכבת שנפרשת על פני מספר ימים, כאשר העבירות המיוחסות לחשוד בוצעו במספר הזדמנויות ולא בפעימה אחת", אמרה השופטת שלומית בן יצחק בהחלטתה להאריך את מעצרו. "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר נגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. העדויות קושרות את החשוד ישירות לאותן עבירות".

ארון חשמל קרית מלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד