כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ירצה מאסר בפועל

נדחה ערעורו של העובד הערבי - שהתעלל בחרדי בעל צרכים מיוחדים

בית המשפט דחה את הערעור שהגיש כמאל חמידאן, עובד ערבי שהורשע בהתעללות ותקיפה של צעיר חרדי, בעל צרכים מיוחדים, במהלך עבודתו בסניף שופרסל | על חמידאן נגזרו שנת מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 10,000 שקלים

נדחה ערעורו של העובד הערבי - שהתעלל בחרדי בעל צרכים מיוחדים
ההתעללות בעובד החרדי צילום: צילומסך

בית משפט המחוזי בירושלים דחה את ערעורו של כמאל חמידאן, שהורשע בהתעללות ותקיפה של צעיר חרדי, בעל צרכים מיוחדים, במהלך עבודתו בסניף שופרסל לפני כשנתיים, ונגזר עליו שנת מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 10,000 שקלים.

כזכור, על פי כתב האישום שהוגש, באמצעות עו"ד יעל ריצ'קר מפרקליטות מחוז ירושלים, חמידאן והעובד החרדי הכירו מספר שנים בעקבות עבודה משותפת ב"שופרסל" בגוש עציון.

העובד הערבי נהג במספר הזדמנויות להציק לצעיר החרדי במקום עבודתם, להקניט אותו ולהכותו בסטירות. לפני כחצי שנה ביהמ"ש הרשיע את העובד וגזר עליו עונש מאסר משמעותי.

לטענת המערער, "לא הייתה הלימה בין מעשיו לעונש שנגזר עליו, לא ניתן משקל ראוי לחרטה שהביע ולזמן שחלף מאז נעברו העבירות שביצע".

פרקליטות מחוז ירושלים ביקשה לדחות את הערעור, הדגישה את מעשיו החמורים של המערער ואת הנזק שנגרם למתלונן וטענה כי במהלך המשפט המערער התחמק מחרטה על מעשיו והאשים אחרים, בין היתר, מי שנכח באירוע ואת המעסיק שלו.

התעללות בחסר ישע כאמל חמידאן שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד