כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בכפרים הפלסטינים

מבצע מעצרים נגד מיידי האבנים ובקבוקי התבערה סמוך לעיר החרדית

שמונה מבוקשים פלסטינים נעצרו באזור גוש עציון בחשד שיידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר נוסעים סמוך לביתר עילית | סגן מפקד הפלוגה: "המעצרים בוצעו אחרי פעילות סביב השעון, ביצוע הונאות טקטיות ואיסוף מודיעיני"

מבצע מעצרים נגד מיידי האבנים ובקבוקי התבערה סמוך לעיר החרדית
הכוחות בפעילות צילום: דובר צה"ל

צה"ל קיים במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) מבצע מעצרים מיוחד נגד מבוקשים פלסטינים בגין יידוי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר נוסעים סמוך לביתר עילית. המבצע נערך בכפרים בעיבדייה, חוסאן ובעיר בית לחם, בהובלת חטיבת עציון, ובמסגרתו נעצרו 8 מבוקשים.

בכפר חוסאן, הסמוך לעיר החרדית ביתר עילית, עצרו הכוחות שישה מבוקשים החשודים ביידוי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכביש המוביל מגוש עציון לביתר ולבית שמש.

סגירת המעגל עם החשודים נעשתה ע"י לוחמי השריון של גדוד 82 הפועלים בשטח בשיתוף פעולה עם המודיעין. מדובר בהמשך ישיר למאמץ הכללי של כוחות צה"ל לאפשר חיים רגועים ובטוחים לתושבי האזור כולו.

"לאחר תקופה בה לוחמי ומפקדי הפלוגה פעלו סביב השעון וביצעו הונאות טקטיות ואיסוף מודיעיני, שמנו את ידינו על המפגעים אשר ביצעו את המעשים הנ"ל", אומר סגן רועי מירון, ס' מפקד הפלוגה הפועלת בגזרת חוסאן. "נמשיך לפעול עפ"י רוחנו - חתירה למגע, דבקות במשימה וחתירה לנצחון. נמצה את הדין עם כל אחד אשר מאיים על בטחון תושבי ישראל".

סרן אמיר שיבלי, קצין הגששים של החטיבה שיתף: "אנחנו עושים כל מה שאנו יכולים כדי שהתושבים והאנשים הנוסעים בגזרה יחיו כמו שצריך ובביטחון. גששי חטיבת עציון ערוכים לכל תרחיש".

מעצרים צה"ל חוסאן ביתר עילית ידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד