כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תיעוד עוצמתי ומרגש

ראש הישיבה הישיש סייע לנהג המונית לשאת את הרב זצ"ל

עם הסתלקותו של הגאון רבי יוסף חיים קופשיץ זצ"ל מתפרסמת תמונה מרגשת בה נראה ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי שמואל בצלאל מסייע לנהג המונית לשאת את הגאון רבי יוסף חיים קופשיץ זצ"ל לביתו בירושלים בדרכם חזרה מהשיעור בישיבה. הסיפור המלא מאחורי התמונה 

ראש הישיבה הישיש סייע לנהג המונית לשאת את הרב זצ"ל
הגר"ש בצלאל סוחב את הגרי"ח קופשיץ צילום: באדיבות המצלם

תמונה מרגשת ומסקרנת במיוחד מתפרסמת היום (שלישי) לאחר הסתלקותו של הגאון רבי יוסף חיים הכהן קופשיץ זצ"ל, ראש ישיבה בישיבת 'פורת יוסף' בירושלים, בה נראה הגר"ש בצלאל מסייע לנהג מונית לשאת את ראש הישיבה זצ"ל.

בתמונה נראה על כסא גלגלים הגאון רבי יוסף חיים קופשיץ זצ"ל בכניסה לביתו ברחוב אבינדב בירושלים יחד עם רעו וידידו יבלחט"א הגאון רבי שמואל בצלאל ראש ישיבת 'פורת יוסף' ומגדולי הדור הספרדים. השניים זכו למסור יחד שיעורים בישיבה במשך 40 שנה ונהגו לעשות יחדיו את הדרך בצהריים בחזור מהישיבה, שממוקמת בעיר העתיקה בירושלים, לביתם במערב העיר.

עד לפני כמה שנים היו השניים נוסעים באוטובוס כפשוטי העם, אך בשנים האחרונות, עקב גילם המופלג, הישיבה העמידה לרשותם מונית שהחזירה אותם לביתם.

אך מאז שהגרי"ח קופשיץ זצ"ל נזקק לכסא גלגלים עקב מצב בריאותו, לא חס הגר"ש בצלאל בן ה-83 על כבודו והיה מרים את ידידו יחד עם נהג המונית עד לביתו ברחוב אבינדב. 

יוסף חיים קופשיץ ישיבת פורת יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד