כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי שרון גל

טלטלה ב'ערוץ 13': המגישה הבכירה בדרך ליעד חדש

לפי הפרסום, חסון מנהלת מגעים מתקדמים עם התאגיד על הגשת תוכנית פוליטית יומית שתשחזר את התוכנית המיתולוגית של הערוץ הראשון משנות ה-90. עזיבתה מצטרפת למעבר הדרמטי של המגיש הימני שרון גל לערוץ 14. עיתונאי 'וואלה' דיווח כי מנכ"ל הערוץ הוציא מייל שאוסר הזמנה של פאנליסטים שמופיעים גם בערוץ 14

טלטלה ב'ערוץ 13': המגישה הבכירה בדרך ליעד חדש
חדשות 13 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אילה חסון, מהעיתונאיות הבכירות של ערוץ 13 צפויה לעזוב את החברה ולעבור לתאגיד השידור הציבורי שם מתכננים לה תוכנית פאנל פוליטית יומית. 

חסון נחשבת לעיתונאית בעלת דעות ימניות וכזו המצדדת בראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הנוגע למאבקים המשפטיים נגדו. לאחרונה היא פרסמה תחקיר מביך נגד יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי שנאלץ להתפטר מהלשכה בעקבות הפרסום שעורר סערה גדולה ופגע במאמצים של מתנגדי הרפורמה המשפטית. בתקופת ממשלת השינוי פרסמה חסון תחקירים בנוגע להוצאות המופרזות לכאורה של המדינה על שיפוץ ביתו של רה"מ לשעבר נפתלי בנט ברעננה.

לפי הפרסום, התוכנית אותה צפויה להגיש חסון ב'כאן 11' תהיה בסגנון התוכנית המיתולוגית 'פופוליטיקה' ששודרה בערוץ הראשון בשנות ה-90 בה השתתפו בין היתר דן מרגלית, טומי לפיד, אמנון דנקנר וח"כ ישראל אייכלר.

עזיבתה הצפויה של חסון מצטרפת לעזיבה נוספת ודרמטית של העיתונאי שרון גל שהודיע רק לפני כשבוע על עזיבה ומעבר לערוץ 14.

חסון מגישה בחדשות 13 את התוכנית "שישי", "המטה המרכזי" ו"אזור בחירה" בשעה 19:00 לסירוגין עם רביב דרוקר. מוקדם יותר החודש פורסם ב'וואלה' כי גיא לרר ותכניתו "הצינור" צפויים להחליף את חסון ודרוקר ברצועת 19:00 של ערוץ 13.

כתב התרבות של 'וואלה' דוד ורטהיים פרסם במקביל כי "עם או בלי קשר למו"מ של חסון עם התאגיד, מנכ"ל החברה אבירם אלעד הוציא מייל שאוסר הזמנה של פאנליסטים שמופיעים גם בערוץ 14".

 

אילה חסון ערוץ 13 שרון גל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד