כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי התלונה במשטרה

ברק ממשיך להסית: "נצטרך ללכת למרי אזרחי"

לא לומד לקח: ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, ממובילי המחאה נגד נתניהו, ממשיך לספק אמירות שנויות במחלוקת כשהפעם הצהיר מה לנקוט אם הרפורמה המשפטית תעבור: "אם חוקי הדיקטטורה ייצאו לדרך, ניאלץ ללכת בנתיב המרי האזרחי הבלתי אלים"

ברק ממשיך להסית: "נצטרך ללכת למרי אזרחי"
אהוד ברק בהפגנה בתל אביב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר וממתנגדיו הבולטים של רה"מ בנימין נתניהו, המשיך הערב (מוצ"ש) לספק אמירות מתסיסות נגד הממשלה כשקרא לבצע מרי אזרחי אם הרפורמה במערכת המשפט תעבור.

"לפנינו הפיכה משטרית. אין לנו חוקה, אך יש לנו את מגילת העצמאות, שקובעת את ערכי היסוד של המדינה והחברה. המהפכה היא התנקשות במגילה העצמאות, שתהפוך את ישראל לדיקטטורה", טען ברק בהפגנה בתל אביב.

ברק ביטל את הקריאות להידברות במקביל להמשך החקיקה: "כשיש אקדח לרקה, קודם כל מסלקים אותו. רק כשתבוטל החקיקה אפשר יהיה לשקול שיח". 

ראש הממשלה לשעבר הצהיר כי "אם חוקי הדיקטטורה ייצאו לדרך, ניאלץ ללכת במסורת של גנדי בהודו ושל מרטין לותר קינג בארה"ב, ללכת בנתיב המרי האזרחי הבלתי אלים".

זאת לא ההתבטאות הראשונה של ברק שמתסיסה. בסוף השבוע מפלגת 'הליכוד' הגישה תלונה במשטרה נגד ברק בטענה כי הסית לאלימות וקרא למרי אזרחי וסירוב פקודה, לאחר שורה של התבטאויות שלו.

אהוד ברק הסתה מרי אזרחי הרפורמה המשפטית תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד