כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
למרות שהבהיר את דבריו

תלונה במשטרה נגד נתניהו: "זה נגמר ברצח"

מפלגת העבודה הגישה תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה נתניהו בדרישה לפתוח בחקירה בשל האמירה שהודלפה מישיבת הממשלה. מיכאלי: "בפעם הקודמת שהתעלמנו מההסתה שלו - זה נגמר ברצח. הפעם לא ניתן לזה לקרות"

נתניהו בישיבת ממשלה
נתניהו בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפלגת 'העבודה' הגישה תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרישה לפתוח בחקירה בעקבות "אמירתו המסיתה" כלשונם בישיבת הממשלה ביום שישי האחרון וזאת למרות שהבהיר את דבריו כי בעצם נתן לשרים טיפים וכלים להילחם ולהסביר את הרפורמה המשפטית שאינה כצעקת השמאל.

לצד הגשת התלונה, יו"ר מפלגת 'העבודה' ח"כ מרב מיכאלי קוראת ברשתות החברתיות לציבור הרחב להצטרף ולהגיש תלונה למשטרה, שכן המילים בהן השתמש נתניהו "נראות כמו קריאה לפעולה נגד המפגינות והמפגינים במאבק החשוב בתולדות מדינת ישראל", כך לטעמה.

מיכאלי הסבירה את החשיבות שבהגשת התלונות: "הדבר הכי מסוכן לראות את ההסתה מול העיניים, לצקצק ולהזיז את הראש לצד השני. לא עוד. בפעם הקודמת שהתעלמנו מההסתה שלו - זה נגמר ברצח. הפעם לא ניתן לזה לקרות".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו עורר סערה לאחר שקרא בישיבת הממשלה להלום בהמוני המפגינים היוצאים למחאות נגד הרפורמה המשפטית.

נתניהו בישיבת ממשלה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

במהלך ישיבת הממשלה הלילית שהתכנסה כדי לאשר את התקציב התייחס נתניהו להפגנות הענקיות נגד הממשלה, והשווה אותם למכחישי הקורונה שהפגינו נגד התו הירוק והחיסונים.

"אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז ונגד החיסונים בקורונה, הם אותם אנשים שמוחים היום", אמר נתניהו לשרים.

ראש הממשלה הוסיף, "אני רוצה לתת להם אגרוף להלום בהם - כמו שהם אמרו אז שהסכם הגז יעשה נזק, ככה הם אומרים גם היום שתעשה הרפורמה. צריך להלום בשקר", אמר.

דבריו של נתניהו עוררו סערה כאשר יש מי שפירש את דבריו כמו קריאה לאלימות כנגד המפגינים, בלשכתו מיהרו להבהיר באומרו: "לכל מי ששמע את דבריו היה ברור שכוונתו הייתה לנגח את הטענות השקריות של אלה שמפיצים תבהלה, ולא בשום קריאה לאלימות או פגיעה בזכות ההפגנה".

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

לדבריו, "הם אינם מוכנים לקבל את העובדה שהם הפסידו בבחירות. לשם זה הם מוכנים למוטט את הבית. הם צריכים להתבייש באופן שבו הם מנסים לעוות את התודעה של הציבור בישראל. במקום להיענות לקריאות שלנו להידברות ולהרגעת הרוחות, הם קוראים להלהטת הרוחות ולאנרכיה".

נתניהו שב ואמר: "אני קורא לקולות האחראים באופוזיציה לא לשתף פעולה עם ההפקרות הזאת ולהיכנס מיד להידברות רצינית לטובת כל אזרחי ישראל ומדינת ישראל".

מפלגת העבודה מרב מיכאלי תלונה במשטרה הסתה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד