כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"עד מתי?"

האם השכולה לנתניהו: "עוד כמה ילדים צריכים להירצח?"

אימם של נועה לזר הי"ד, שנרצחה לפני מספר שבועות בפיגוע במחסום שועפט, פנתה באופן אישי לראש הממשלה וביקשה ממנו לפעול לעצירת הפיגועים הקשים: "אתה בתור אח שכול היחיד שיכול להבין את הכאב שלנו, תעשה משהו בבקשה". היא הסבירה: "צריך לעשות חישוב מסלול מחדש, משהו לא עובד"

האם השכולה לנתניהו: "עוד כמה ילדים צריכים להירצח?"
זירת פיגוע הירי במחסום שועפט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

קארין לזר, אמה של הלוחמת נוער לזר שנרצחה לפני מספר חודשים בפיגוע במחסום שועפט, הגיבה לגל הטרור הרצחני ופנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו שיפעל לעצירת רצח היהודים.

האם השכולה פרסמה אתמול (שני) פוסט בפייסבוק בו פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הפיגועים האחרונים. "עד מתי? עוד כמה ילדים צריכים להירצח? עוד כמה משפחות יהרסו להן החיים? אתה בתור אח שכול היחיד שיכול להבין את הכאב שלנו, תעשה משהו בבקשה", כתבה לזר.

"המציאות הזאת לא הגיונית. צריך לעשות משהו, להפסיק את הגיהינום הזה. יש הרגשה שכולם עסוקים ברפורמה המשפטית וזהו. מקווה שתעשה משהו", הוסיפה.

לזר הסבירה את דבריה באולפן 'ווינט': "נתניהו הוא היחיד שיכול להבין אותנו והוא חייב לעשות משהו. פניתי אליו כי הוא רה"מ. צריך לעשות חישוב מסלול מחדש, משהו לא עובד. זה לא הגיוני שאנשים נרצחים ככה".

"אני נתתי את הדבר הכי יקר לי בעולם ואני רוצה להאמין שזה לא היה סתם. שלא סתם היא נהרגה. אבל אני כבר לא יודעת כי נרצחים פה אנשים, נוסעים במכוניות ונרצחים, וילדים בתחנת אוטובוס וחיילים".

היא המשיכה: "אני יושבת בבית ורואה את מה שקורה עם הטרור, 14 נרצחים החודש, ואני אומרת: די, עד מתי. אני יודעת מה המשפחות האלה הולכות לעבור עכשיו. החיים נגמרים. אצלי החיים נגמרו ב-8 באוקטובר. אי אפשר להמשיך ככה", סיכמה.

 

בנימין נתניהו גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד