י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ככה מרגישה בגידה"

מכוער: העיתון לא כיבד את בקשת משפחת השכול

בני משפחת יניב, ששכלו את הבנים יגל והלל הי"ד, התראיינו לעיתון 'ידיעות אחרונות' לאחר הפיגוע המתועב, תוך שביקשו מפורשות שלא לערב את הטרגדיה עם האירועים בחווארה. אלא שהעיתון בחר לעשות ההפך | אחד מבני המשפחה: "לא מאחל לשונאיי לראות את אחותם שקברה את בניה נשברת שוב אל מול העוול הזה"

מכוער: העיתון לא כיבד את בקשת משפחת השכול
האחים יניב הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

עיתון 'ידיעות אחרונות' הפר את הסיכום עם בני משפחת יניב, ששכלו את הבנים הלל ויגל הי"ד בפיגוע בתחילת השבוע, לאחר שאלה התראיינו, מה שהוביל לכעס בקרב בני המשפחה.

כתבי העיתון ביקשו לראיין את בני המשפחה של האחים לאחר הפיגוע הרצחני, והאחרונים הסכימו ורק ביקשו שבאותה כתבה לא יערבבו גם את המהומות שהיו לאחר מכן בכפר חווארה, שם נרצחו האחים, שעות לאחר הפיגוע.

אלא שבסוף השבוע (שישי), בני המשפחה הופתעו לראות שעל אף בקשתם, בעיתון דווקא כן שילבו את המהומות תחת הכותרת "עוצמת הכאב, מחיר הפוגרום", תוך שילוב מכוער בין הפיגוע הרצחני למהומות.

בן המשפחה, שמעון נאומברג, סיפר: "ביום רביעי ישבתי ופתחתי את הלב יחד עם אחיי האהובים בפני הכתבים. פתחנו וביקשנו לא לערב את הרצח הנפשע לאירועים בחווארה. הבוקר קמנו לכותרת הזאת. כנראה שככה מרגישה בגידה".

הוא הוסיף בטוויטר: "לא מאחל לשונאי לראות את אחותם שקברה את בניה נשברת שוב אל מול העוול הזה", כתב.

הלל מנחם יניב יגל יעקב יניב ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד