ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
צפי לאירועים רבים

חלוקה לרובעים וחמ"ל משותף: כך נערכים בבני ברק לפורים

בארגון 'הצלה' בבני ברק לא מחכים לרגע האחרון, וכבר נערכים לחמ"ל חירום משותף עם המשטרה בימי הפורים | צוותי המתנדבים יתוגברו בעוד שישה אמבולנסים שיאוישו על ידי מתנדבי הצלה

ארגון הצלה, ארכיון
ארגון הצלה, ארכיון צילום: דוברות ארגון הצלה

לאחר שיחות ותיאום עם תחנת המשטרה, התקיימה אמש ישיבת היערכות של הנהלת ארגון 'הצלה' בהובלת המנכ"ל, הרב יעקב יוזעף, לקראת ימי הפורים, במטרה להיות מוכנים לכל תרחיש בפריסה אופטימלית בכל רחבי העיר. הצפי הוא לאירועים רבים שעלולים להתרחש, בעיקר על רקע שכרות והשפעות של שתיית אלכוהול.

כהפקת לקחים ומניסיון העבר, יתוגברו צוותי המתנדבים של ארגון 'הצלה' בעוד שישה אמבולנסים של מגן דוד אדום שיאוישו ע"י מתנדבי הארגון. במסגרת ההיערכות תחולק העיר למספר רובעים. לכל רובע ימונה מפקד מארגון הצלה, שיהיה אחראי לכל אירוע חירום שיתרחש בתחומי הרובע. 

בנוסף, על מנת שלא להעמיס על רחובות העיר ולמנוע פאניקה מיותרת, יתרכזו צוותי 'הצלה' בשני מוקדים עיקריים, שמהם יוזנקו לקריאות ואירועים בכל רחבי העיר בסיוע אופנועי החירום ורכבי תגובה מיידית של הארגון ושל מד"א. 

שיתוף הפעולה עם המשטרה, יכלול גם השנה חיבור של קשר החירום של ארגון 'הצלה' עם המוקד המשטרתי. נציגי 'הצלה' ישתתפו בחמ"ל המבצעי של המשטרה שמפקד על העיר, ויהיו ערים וערוכים לכל קריאות ההצלה ואירועי החירום לאורך החג.

הצלה פורים חג פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד