כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
החקירה נמשכת

על קורקינט, עם קסדה לראשו | הירי לעבר רכבו של מנכ"ל החברה הכלכלית בבני ברק: פרטים חדשים

בתיעודים שנמצאים בידי המשטרה נראים רגעי הירי לעבר רכבו של שלומי פולק, מנכ"ל החברה הכלכלית של עיריית בני ברק, אך טרם נעצרו חשודים במעשה | הערכה במשטרה: מדובר בניסיון להלך אימים על פולק ברקע פינוי שטחים בצפון העיר | בעירייה מגבים | החקירה נמשכת 

על קורקינט, עם קסדה לראשו | הירי לעבר רכבו של מנכ"ל החברה הכלכלית בבני ברק: פרטים חדשים
זירת הירי צילום: אנשי הדממה

במשטרה ממשיכים לחקור את האירוע החריג הלילה (בין ראשון לשני), במהלכו נזרק רימון הלם לעבר ביתו של שלומי פולק, מנכ"ל החברה הכלכלית של עיריית בני ברק, ולאחר מכן אף נורו מספר יריות לעבר רכבו. לפי שעה טרם נעצרו חשודים בביצוע המעשה.

בידי חוקרי המשטרה נמצאים הסרטונים שנשלפו ממצלמות האבטחה ותיעדו את השתלשלות האירועים מחוץ לביתו של פולק, המתגורר ברחוב התנאים בעיר. בתיעוד שבידי המשטרה נראה החשוד מגיע לרחוב התנאים הממוקם בגבול בני ברק-רמת גן, מעט לאחר השעה 12 בלילה, כאשר הוא רכוב על גבי קורקינט חשמלי ויורד ממנו כשקסדת אופנוע לראשו.

בשלב זה ניגש החשוד לכיוון פתח הבניין בו מתגורר פולק והשליך את רימון ההלם לחדר המדרגות, מה שגרם לפיצוץ שהרעיד את המבנה. שניות לאחר מכן יצא החשוד מהבניין כשהוא אוחז בידו אקדח ונראה יורה שתי יריות לעבר החלק הקדמי של רכבו של פולק. 

בני ברק: ירי לעבר רכב בכיר בחברה הכלכלית, רימון הושלך

בין היתר נבדק במשטרה חשד לפיו היורה הגיע לאזור באמצעות רכב, ירד ממנו בסמוך לזירה והתקדם לעבר הבניין באמצעות הקורקינט. זאת במטרה להסוות את זהותו.

במשטרה מעריכים כי הרקע לירי ולהשלכת הרימון הוא ניסיון של גורמים פליליים להלך אימים על מנכ"ל החברה הכלכלית, על רקע פינוי שטחים בצפון בני ברק.

בעירייה העניקו היום גיבוי מלא לפולק, ששימש בעבר כעוזרו יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני.  מנכ"ל העירייה שמוליק ליטוב שלח מייל לכל עובדי העירייה ובו נתב: "מהיכרותי הקרובה עם מסירותו ועבודתו המקצועית של מנכ"ל החברה והנחישות בה הוא שומר על נכסי הציבור שהחברה הכלכלית מפתחת בנאמנות עבור תושבי בני ברק, אני סמוך ובטוח שפעולות עברייניות לא תרפנה את ידיו. תושבי העיר כולם עומדים מאחוריו ומוקירים את השקעתו בפיתוח העיר והבטחת עתידה הכלכלי".

ליטוב הוסיף: "העירייה נחושה ביד אחת עם המשטרה למנוע פעולות עברייניות המסכנות את תושבי העיר, ואני משוכנע כי אותם גורמים פחדניים שמנסים להטיל אימה בלי אומץ להזדהות, ידעו שהם רק משיגים את ההיפך והנחישות רק תתעצם לנוכח פעולתם הנפשעת".

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין הגיע למשרדי החברה הכלכלית וחיזק את ידי המנכ"ל. "אנו נחושים לעשות ומחזקים את ידי החברה הכלכלית בפעילותה למען העיר ולפיתוח צפון העיר", אמר רובינשטיין. "אין מקום לעבריינות והיא חייבת להיות מטופלת באופן נחוש ומיידי ביד ברזל. בני ברק לא תירתע מגורמים עבריינים המבקשים להלך אימים והיא תמשיך ותתעצם בסייעתא דשמיא עוד ועוד".

 

 

ירי השלכת רימון רימון הלם שלומי פולק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד