כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חשש מעימותים

במשטרה מודאגים מההפגנה סמוך לביתו של ח"כ גפני: "אירוע נפיץ"

הערב צפויה להיערך הפגנה של מתנגדי הרפורמה המשפטית סמוך לביתו של ח"כ משה גפני בבני ברק | במשטרה חוששים כי המחאה תצא משליטה: "אירוע נפיץ מאוד, קיים חשש מעימותים" | בעקבות בקשת המשטרה: מיקום ההפגנה הוזז | גפני: לא להתעמת עם המפגינים

במשטרה מודאגים מההפגנה סמוך לביתו של ח"כ גפני: "אירוע נפיץ"
כוחות משטרה בבני ברק, ארכיון צילום: באדיבות המצלם

במשטרה חוששים כי ההפגנה שתיערך הערב (שלישי) בבני ברק, סמוך לביתו של יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, עשויה לצאת משליטה. לפי גורמים במרחב דן, המשטרה נערכת לאפשרות של עימותים, גם בין המפגינים לתושבים. בשל כך צפויה המשטרה להיערך באזור ביתו של ח"כ גפני בכוחות מתוגברים. בתחילה תוכננה הפגנה להיערך מול ביתו של גפני ברחוב יצחק ניסים, אך בשל בקשת המשטרה, מיקום ההפגנה הוזז כמה מאות מטרים, לרחוב קהילות יעקב.

במשטרה סבורים כי הגעת המפגינים לראשונה לעיר התורה והחסידות עלולה לגרום לחיכוך עם התושבים. "ההפגנה הערב ליד ביתו של ח"כ משה גפני בבני ברק היא אירוע נפיץ", אומר גורם במשטרה ל'בחדרי חרדים'. "אנחנו חוששים מעימותים שיפרצו ונערכים בהתאם".

לשכת יו"ר דגל התורה מסרה כי ח"כ גפני מבקש מהציבור שלא להגיע להפגנה הערב בבני ברק, ולא להתעמת עם המפגינים במקום.

אתמול הודיעו מארגני המחאות נגד הרפורמה המשפטית כי יקיימו היום הפגנה ליד ביתו של גפני בבני ברק. המארגנים ציינו כי זו הפעם הראשונה בה יקיימו פעילים הפגנה מחוץ לבית של חבר כנסת מהמפלגות החרדיות.

ההפגנה", ציינו מארגניה, "תחת הכותרת 'חרדים לדמוקרטיה', מהווה יריית פתיחה למהלך רחב היקף נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום חוקי ההפיכה המשטרית, ובראשם גפני, אשר קרא לאחרונה 'להוריד את בג"צ ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות".

המחאה תגיע לביתו של הח"כ החרדי בבני ברק

"המארגנים מצפים ממשטרת ישראל להיערך בהתאם ולאפשר להם לממש את חופש הביטוי וזכות המחאה מול ביתו של חבר הכנסת גפני, תוך הקפדה על שמירה על שלום המפגינים", הוסיפו.

 

הפגנה הרפורמה המשפטית משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד