כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עימות פומבי

סמוטריץ' ללפיד: "תיזכר כמי שעשה הכל להוביל למלחמת אחים"

לאור דיווח כי נתניהו אוסר על השרים לטוס לארה"ב לפני שהוא יבקר שם, עקץ לפיד את סמוטריץ' שנוכח שם וזוכה להתעלמות שלא נשאר חייב וצייץ בעודו בארה"ב: "גם את יהודי ארה"ב ניסית לגייס למסע הBDS שלך נגד מדינת ישראל. נשאיר אותך ממורמר לצעוק באופוזיציה להרבה שנים"

סמוטריץ' ללפיד: "תיזכר כמי שעשה הכל להוביל למלחמת אחים"
סמוטריץ ולפיד בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לשרים שלא לנסוע לביקורים מקצועיים לארה"ב. שרים בממשלה שהביעו עניין בנסיעה לארה"ב קיבלו הנחיה מראש הממשלה שלא לנסוע לוושינגטון, כל עוד הוא עצמו לא נוסע. מי שכבר יטוס, לא ייפגש עם גורמי ממשל אמריקנים, ממש כפי שקרה לסמוטריץ', עוד לפני שהממשל עצמו התנער ממנו. כך דיווח העיתונאי ירון אברהם ב'חדשות 12'.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב ואמר: "נתניהו הנחה את השרים לא להיפגש עם האמריקאים עד שנשיא ארה"ב מזמין אותו לבית הלבן. אחרי המבוכה המזעזעת של ביקור סמוטריץ' - רעיון מצויין".

האחרון לא נשאר חייב ותקף את לפיד. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף בחזרה וכתב: "בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל אתה תזכר רק כמי שעשה הכל כדי להוביל אותנו למלחמת אחים. גם את יהודי ארה"ב ניסית לגייס למסע הBDS שלך נגד מדינת ישראל".

סמוטריץ' הוסיף, "לא ניתן לך להצליח. נאחה את השברים, נרפא ונאחד, נתקן את שדורש תיקון במדינה האהובה שלנו, ונשאיר אותך ממורמר לצעוק באופוזיציה להרבה שנים".

בצלאל סמוטריץ יאיר לפיד ממשלת נתניהו ממשל אמריקני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד