כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"יצילו חיים נוספים": המתנדבים צוידו בדפיברילטורים חדשים

חמישה עשר מכשירים מצילי חיים שחולקו למתנדבי 'הצלה', הושקו ע"י ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין  | הרב אשר שלומוביץ יו"ר ארגון הצלה: "המכשירים החדשים יסייעו למתנדבים להציל אלפי חיים נוספים"

"יצילו חיים נוספים": המתנדבים צוידו בדפיברילטורים חדשים
חלוקת הדפיברילטורים צילום: ארגון הצלה

חמישה עשר דפיברילטורים חדשים נחנכו היום לטובת הצלת חיים במהירות שיא, בבני ברק ובשאר רחבי הארץ. המכשירים החדשים מצילי החיים, הוענקו למתנדבי 'הצלה', באירוע מיוחד שהתקיים היום באולם מועצת עיריית בני ברק.

באירוע השתתפו גם ניצולים שחייהם ניצלו בזכות תושייתם של מתנדבי 'הצלה', שהשתמשו בדפיברילטור. בין הניצולים היה גם תינוק בן 11 חודשים שאביו הגיע במיוחד לטקס, כדי להביע את תודתו למתנדבים על הצלת חיי בנו. את הדפיברילטורים העניק למתנדבים, ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין .

את הטקס המיוחד, פתח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין בדברי הערכה ותודה למתנדבים: "220,000 תושבי בני ברק נותנים לי את המנדט להוקיר לכם תודה. אתם מתנדבי הצלה - מודל לאלה המקדישים את עצמם למען הציבור, מתוך אומץ ונחישות שלא על מנת לקבל פרס. ראינו את היעילות שלכם בחג הפורים האחרון, ואנחנו רואים אתכם בכל אירוע רפואי לאורך כל השנה".

בטקס הענקת המכשירים נכחו יו"ר 'הצלה' הרב אשר שלומוביץ, מנכ"ל 'הצלה' הרב יעקב יוזעף, חברי הנהלת 'הצלה', חברי מועצת העיר, ניצולים ומתנדבים רבים.

הדפיברילטור הוא מכשיר אלקטרוני נייד, אשר מאבחן באופן אוטומטי הפרעות קצב לבביות קטלניות, ומטפל בהן בעזרת מתן שוק חשמלי, אשר מפסיק את קצב הלב ומאפשרת ללב לחזור לקצב לב יעיל. החייאה עם מכשיר דפיברילטור, מעלה את הסיכוי של הנפגע להיחלץ בשלום מאירוע דום לב ל-90%.

הרב אשר שלומוביץ, יו"ר ארגון 'הצלה' אמר באירוע: כי "המכשירים החדשים, הם בשורה חשובה, והם יסייעו למתנדבים להציל אלפי חיים נוספים. המוטו של מתנדבי הצלה הוא 'כל שניה קובעת', ובעזרת 15 המכשירים שחולקו היום, המצטרפים למאות נוספים שכבר מצויים בידי המתנדבים - נמשיך להגשים את המוטו שלנו, ולעסוק בהצלת חיים בכל מקום".

הרב יעקב יוזעף מנכ"ל 'הצלה' הודה לראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין על שיתוף הפעולה והסיוע לאורך השנה, ואמר כי "מתנדבי הצלה פועלים ללא לאות וללא הבדל בין אדם לאדם, כדי להציל חיים. ההוקרה ושיתוף הפעולה מצד עיריית בני ברק, מעניקים רוח גבית ועידוד למתנדבים שמקדישים את חייהם לטובת כלל הציבור".

 

הצלה דפיברילטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד