כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בעלי הגלידריות חשודים בהעלמת הכנסות במיליוני שקלים

בני זוג מפתח תקוה המפעילים פיצוציות וגלידריות במרכז הארץ |חשודים בהעלמת הכנסות בסך 7.6 מיליון ש"ח

בעלי הגלידריות חשודים בהעלמת הכנסות במיליוני שקלים
גביע גלידה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בני זוג המפעילים שישה עסקים מסוג פיצוציות וגלידריות – בערים פתח-תקוה, הוד השרון, ראשון לציון ותל-אביב – חשודים בהעלמת הכנסות בסך כולל של כ-7.6 מיליון ש"ח בשנים 2020 – 2022. בני הזוג, אתי חן-חסון ומרדכי מיכאלוב מפתח-תקוה, נעצרו אתמול על ידי יחידת חקירות מכס מע"מ תל-אביב ברשות המסים ושוחררו בתנאים מגבילים על ידי שופט בית משפט השלום בראשון לציון.

החקירה נגד בני הזוג נפתחה בעקבות מהלך רוחבי שערכה רשות המסים, באמצעות מחלקת ביקורת ממוחשבת בחטיבת שומה וביקורת, שכלל הצלבה של מידע מאמצעי תשלום שונים עם דיווחי בעלי עסקים לרשויות המס. מהמידע עלה כי בני הזוג החשודים ביצעו בשנים 2020 – 2022 עסקאות באשראי בלבד בסכום כולל של 12.81 מיליון ש"ח, בעוד שבאותה תקופה דיווחו למע"מ על עסקאות בסכום כולל של 5.14 מיליון ש"ח בלבד.

בעקבות המידע נפתחה חקירה בחשד להגשת דו"חות כוזבים למע"מ. מהחקירה עולה גם חשד כי בני הזוג רכשו שלושה נכסי נדל"ן בתקופה הרלוונטית ורשמו אותם בין היתר גם על אחרים על מנת להסתיר את רווחיהם הלא מדווחים. 

כב' השופט טל ענר בבית משפט השלום בראשון לציון שחרר את בני הזוג בערבות עצמית של 100 אלף ש"ח, ערבות צד ג' של 50 אלף ש"ח, והפקדת מזומן של 25 אלף ש"ח של כל אחד מהחשודים.

 

 

העלמת מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד