י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הכשר 'חיבת ירושלים' לעופות טל הל יסכה

מפעל העופות מהגדולים בישראל קיבל את הידורי הכשרות המקובלים, וזכה להשגחה המהודרת של בד"ץ "חיבת ירושלים"

הכשר 'חיבת ירושלים' לעופות טל הל יסכה

מהדרי הכשרות קיבלו בברכה את הבשורה כי החל מראשית חודש אלול מופיע מדפי המרכולים ורשתות השיווק עופות של מפעל טל הל יסכה באור יהודה, תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ חיבת ירושלים. כל מוצרי העופות מסומנים על פי כללי ההלכה, "חותם בתוך חותם".

במפעל העופות טל הל יסכה באור יהודה שנמנה על המשחטות הגדולות בישראל ואשר זכתה לכשרות מהדרין של הרבנות אור יהודה בראשותו של רב העיר הגאון רבי ציון כהן, הונהגו באחרונה הידורים רבים המקובלים על כל החוגים של ציבור שלומי אמוני ישראל כאשר בין היתר עובר כל עוף בדיקה פרטנית של צומת הגידים, והחל בשחיטת רבבות עופות תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ חיבת ירושלים.

הרב הפוסק של וועד הכשרות של בד"ץ חיבת ירושלים, הגאון רבי מנחם מנדל חשין, רב ומו"ץ קהל חסידים פרדס כץ בני ברק, מדגיש כי לצד ההידורים המיוחדים שהונהגו במשחטה ניתנה תשומת לב רבה למכירת העופות במחיר השווה לכל נפש. "כאשר עולם התורה והמשפחות ברוכות הילדים נרדפים, שמנו דגש מיוחד על מחיר העוף שיהיה שווה לכל נפש אבל מבלי להתפשר על ההידורים. בהיותה של המשחטה אחת הגדולות בישראל, הם הסכימו לצמצם ברווחיהם אבל מצד שני להדר בכשרות". אומר הרה"ג ישראל הולצברג, חבר ועדת הכשרות.

בסיור שקיימו הרבנים, חברי ועד הכשרות של הבד"ץ במשחטה, הציג בפניהם הרה"ג ראובן אלמליח, רב המשחטה, את ההידורים הרבים שהונהגו בהוראת רבני ועד הכשרות, ועל חוסר ההתפשרות על קוצו של יוד ברמת ההידור. כן הוצגו השוחטים והמשגיחים בפני רבני ועד הכשרות כאשר קיימת הקפדה יתירה על העסקת צוות יראי שמים ובני תורה.
אלמליח כשרות שחיטה עופות חיבת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד