כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

עומסי התנועה ושמירה על רכוש התושבים: כך נערכים בבני ברק לפסח

כמדי שנה בערב חג הפסח, ידיהם של השוטרים בבני ברק מלאות עבודה | במשטרה ערוכים להתגבר על עומסי התנועה והאירועים השונים | מפקד השיטור העירוני פקד גל ליאור: "מתגברים את כמות הניידות בערב החג באופן משמעותי"

עומסי התנועה ושמירה על רכוש התושבים: כך נערכים בבני ברק לפסח
בני ברק, ארכיון צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בשיטור העירוני משלימים את ההיערכות לחג הפסח בעיר בני ברק. כבכל שנה, במשטרה נערכים לעומסי התנועה הכבדים שנוצרים בעיר, כמו גם לאירועים השונים כגון שריפת חמץ בערב החג.

"יש לנו מספר אירועים שעליהם אנחנו נותנים את הדגש העיקרי", אומר מפקד השיטור העירוני בבני ברק, פקד גל ליאור ל'בחדרי חרדים'. "בוצעו הפקות לקחים מאותם אירועים בשנים הקודמות. מדובר על הגעלות הכלים, שריפת חמץ, מעמדי מים שלנו והיערכות התנועה בערב חג ראשון ושני. השנה גיבשנו תכנית להצבת שוטרים בפאתי העיר, בכניסות וביציאות ובצירים המרכזיים המובילים אל תוך השכונות. בנוסף, שוטרים יוצבו בסמוך ל'קופסאות הבקרה' וישלטו באופן ידני ובמידת הצורך בשעות הלחץ יכווינו את התנועה".

"הכל", הוא מוסיף, "על מנת לאפשר לציבור הרחב להיערך לחג בצורה המיטבית ביותר. אנחנו בקשר רציף ה"מוקד הרואה" של עיריית בני ברק שיכול לתת לנו אינדיקציות על מצב התנועה וכך לתמרן את השוטרים".

ליאור מסביר כיצד בשיטור העירוני מתכוונים להתגבר על עומסי התנועה הרבים שנוצרים בערב החג. "אנחנו מתגברים את כמות הניידות בערב החג באופן משמעותי", הוא אומר. "אנחנו לומדים את המוקדים המרכזיים שאליהם זורמת התנועה ומתואמים יחד עם אגף התנועה באשר ליציאות לכבישים הראשיים, כדי להקל על ציבור הנוסעים שמעוניין להיכנס ולצאת מהעיר בשעות שלפני החג".


מפקד השיטור העירוני פקד גל ליאור/צילום: דוברות המשטרה

מפקד השיטור העירוני מתייחס לאכיפה ולהתמודדות עם האירועים הפליליים בעיר. "בתקופה האחרונה התמודדנו לא מעט עם נושא האלימות בכבישים", אומר פקד גל ליאור, "היו לנו מספר תקריות וכל אחת כזו שהובאה לפתחנו ידענו לאתר את הזירה ואת החושדים ולמצות איתם את הדין. אנחנו עדים לעומסים בכבישים והמטרה שלנו היא לצמצם אותם. אני קורא לכל הציבור לנהוג בסבלנות כלפי כלל משתמשי הדרך".

בנוגע לשמירה על רכוש התושבים, שרבים מהן יוצאים מהעיר במהלך החג, אומר ליאור: "אנחנו מפעילים במשך החג את הניידות שלנו 24/7 שמופעלות ע"י שוטרים שאינם יהודים. ובכך מגבירים את הסיורים, הנוכחות והבולטות. זאת לטובת השמירה על הסדר הציבורי ולמנוע את עבירות הרכוש. מוקד הדתות יפעל במהלך החג ואני קורא לתושבים להיות ערניים ולדווח למשטרה על כל דבר חשוד".

"אני מאחל לתושבים חג פסח כשר ושמח", מסיים מפקד השיטור העירוני.

השיטור העירוני פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד